کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دکتر سیما سادات لاری خبر داد

۲۷۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته در ایران جان باختند

شناسایی چهار هزار و ۸۳۰ بیمار مبتلا به کرونا

23 مهر 1399 ساعت 14:45

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۲۷۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته و شناسایی چهار هزار و ۸۳۰ بیمار جدید خبر داد.


به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود:  از دیروز تا امروز ۲۳ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۸۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۳۷ نفر از آنها بستری شدند.

وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۱۳ هزار و ۲۱۹ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۹ هزار و ۳۴۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این که خوشبختانه تا کنون ۴۱۴ هزار و ۸۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود:  ۴۶۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی همچنین گفت: تا کنون چهار میلیون و ۳۹۸ هزار و ۷۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این که استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 12544

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/12544/۲۷۹-بیمار-مبتلا-کووید۱۹-شبانه-روز-گذشته-ایران-جان-باختند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir