plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۱۲۵۱۵
دکتر سیما سادات لاری خبر داد

شمار رسمی قربانیان کرونا در ایران از مرز ۲۹ هزار نفر فراتر رفت

شناسایی چهار هزار و ۱۰۸ بیمار جدید در کشور
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۲۵۴ بیمار، تعداد قربانیان کرونا از ۲۹ هزار نفر فراتر رفت.
شمار رسمی قربانیان کرونا در ایران از مرز ۲۹ هزار نفر فراتر رفت
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۲۲ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۱۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۴۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۰۸ هزار و ۳۸۹ نفر رسیده است، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۹ هزار و ۷۰ نفر رسید.

دکتر لاری با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون ۴۱۱ هزار و ۸۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت: ۴۵۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی همچنین گفت: تا کنون چهار میلیون و ۳۶۹ هزار و ۶۲۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام اینکه استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند، اظهار داشت:استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما