plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۱۲۴۸۹
در تماس تلفنی با آیت الله علوی بروجردی

جهانگیری: دولت با تمام ظرفیت به دنبال کاهش فشار‌ها بر اقشار ضعیف جامعه است

فشارهای اقتصادی و کرونا مردم را با فشارهای سنگینی مواجه کرده است
معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: فشارهای اقتصادی از یک سو و مسائل مرتبط با بیماری کرونا، مردم را با فشارهای سنگینی مواجه کرده است که البته دولت با تمام ظرفیت به دنبال کاهش این فشارها بر مردم و بویژه اقشار و طبقات ضعیف جامعه است.
جهانگیری: دولت با تمام ظرفیت به دنبال کاهش فشار‌ها بر اقشار ضعیف جامعه است
به گزارش ایصال نیوز از معاون اول رئیس جمهوری، دکتر اسحاق جهانگیری شامگاه یکشنبه در تماس تلفنی با آیت الله سید محمدجواد علوی بروجردی، در جریان آخرین وضعیت جسمانی و روند درمان آیت الله قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور ضمن ابراز تاسف از مبتلا شدن این استاد برجسته حوزه علمیه قم به بیماری کرونا، از خداوند برای وی عافیت و سلامت کامل مسألت کرد.

دکتر جهانگیری در این تماس تلفنی همچنین گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات ناشی از تحریم های بی سابقه و ظالمانه آمریکا ارائه کرد و گفت: فشارهای اقتصادی از یک سو و مسائل مرتبط با بیماری کرونا، مردم را با فشارهای سنگینی مواجه کرده است که البته دولت با تمام ظرفیت به دنبال کاهش این فشارها بر مردم و بویژه اقشار و طبقات ضعیف جامعه است.

آیت الله سید محمدجواد علوی بروجردی نیز در این تماس تلفنی از تلاش های دولت برای مدیریت شرایط سخت اقتصادی پیش رو و اقدامات صورت گرفته برای مقابله با شیوع کرونا قدردانی کرد.

وی همچنین ضمن قدردانی از تماس معاون اول رییس جمهور اظهار امیدواری کرد دولت بتواند مسائل و مشکلات پیش روی کشور را به خوبی مدیریت کند تا بتوانیم از این مقطع دشوار به خوبی عبور کنیم.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما