plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۱۲۴۴۸
در گفتگویی به مناسبت روز نیروی دریایی سپاه

دریادار تنگسیری: قدرت رزمی نیروی دریایی سپاه برگرفته از توان داخلی است

آمریکایی‌ها سیلی سختی از شهید مهدوی و یارانش خوردند
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره بر اینکه روحیه سلحشوری و ایمان شهید مهدوی در فرزندان ملت ایران در نیروی دریایی سپاه نیز جاری و ساری است گفت: اقتدار و قدرت رزمی بالایی که اکنون در نیروی دریایی سپاه بوجود آمده، برگرفته از توان داخلی و اتکای به روحیه خودباوری فرزندان همین سرزمین است.
عکس از حسین زهره وند
عکس از حسین زهره وند
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفتگویی به مناسبت روز نیروی دریایی سپاه با بیان بخش‌هایی از رشادت‌های شهید مهدوی در دوران جنگ تحمیلی و در هم شکستن هیمنه استکبار جهانی در منطقه خلیج فارس که به منظور روحیه دادن به دشمن بعثی وارد نبرد مستقیم با ملت ایران شده بودند، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها بدنبال اسکورت ناوگان تجاری کشورهای منطقه و در عین حال ضربه زدن به ناوگان تجاری و نفتی کشور ما در آبهای خلیج فارس بودند اما شهید مهدوی و شهدای تحت امر حماسه‌ای جاوید آفریدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: آمریکایی‌های سیلی سختی از شهید مهدوی و یارانش خوردند و بدنبال موقعیتی بودند که این ضربه عمیق را جبران کنند و لذا با بکارگیری انبوهی از تجهیزات بالگردی با حمله به کاروان 3 شناوره این شهید بزرگوار، او را به اسارت گرفتند.

سردار تنگسیری اضافه کرد: در همان صحنه نبرد مستقیم آمریکایی‌ها با این شهید بزرگوار نیز صدمات اساسی از جمله انهدام یک بالگرد تهاجمی آنها توسط این شهدا صورت می‌گیرد.

وی گفت: رشادت شهید مهدوی و دیگر شهدا از جمله سردار شهید غلامحسین توسلی، سردار شهید بیژن گرد، سردار شهید نصرالله شفیعی، سردار شهید آبسالانی، سردار شهید محمدیها و سردار شهید مجید مبارکی که در مواجهه مستقیم با دشمن تروریست آمریکایی‌ جلوه مسلمی از روحیه عزت‌مندی ملت ایران و مجاهدت بی‌پایان فرزندان ملت ایران در نیروی دریایی سپاه است.

در ادامه سردار تنگسیری به دستاوردهای نیروی دریایی سپاه در حوزه تلفیق توانمندی‌های دریایی و هوایی بخصوص در بخش پهپادی اشاره و گفت: همان روحیه سلحشوری و ایمان موجود در شهید مهدوی اکنون نیز در وجود فرزندان ملت ایران در نیروی دریایی سپاه نیز جاری و ساری است.

وی عنوان کرد: اقتدار و قدرت رزمی بالایی که اکنون در نیروی دریایی سپاه بوجود آمده، برگرفته از توان داخلی و اتکای به روحیه خودباوری فرزندان همین سرزمین است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با یادآوری شکست دوباره هیمنه پوشالی آمریکایی‌ها در خلیج فارس در ماجرای اسارت شناور متجاوز آمریکایی‌، تأکید کرد: نیروی دریایی سپاه دوشادوش با ارتش و دست در دست هم با هماهنگی و با همکاری همدیگر در خلیج فارس و دریای عمان و فراتر از مرزهای آبی و خاکی کشورمان در مقابل شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و همه دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما