plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۱۲۴۰۳

ترامپ: لطف خدا بود که کرونا گرفتم

چین بهای سنگینی خواهد پرداخت
رئیس جمهور آمریکا در دومین اظهارات خود پس از بازگشت از بیمارستان به کاخ سفید مدعی شد که بهبودی کامل خود را به دست آورده است. ترامپ اعلام کرد داروهایی که باعث درمانش شده به صورت گسترده و رایگان در اختیار مردم آمریکا قرار داده شود.
ترامپ: لطف خدا بود که کرونا گرفتم
به گزارش ایصال نیوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که هفته گذشته آزمایش ابتلا به کرونای او مثبت اعلام شده و به بیمارستان منتقل شده بود، عصر روز چهارشنبه به وقت واشنگتن در یک پیام ویدئویی در صفحه توئیتر، از بهبودی کامل و سلامتی خود خبر داد.

دونالد ترامپ از همه بیمارستان‌های آمریکا خواست تا خدمات درمانی که برای او به عنوان رئیس جمهور این کشور ارائه شده است، تقدیم همه مبتلایان آمریکایی شود.

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر کشور چین را مسئول شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: چین بهای سنگینی را به دلیل آنچه که باعث آن در ایالات متحده و جهان شده است، خواهد پرداخت.

ترامپ افزود: بهبودی من پس از ابتلا به کرونا به دلیل استفاده از داروهای دو شرکت داروسازی «ریجنران» و «الی لیلی اندکو» بوده است. اکنون حالم خیلی خوب است و من فکر می کنم این لطف خدا بود که کرونا گرفتم.

وی گفت: اثر این داورها واقعا عالی بود. می‌خواهیم این داروها را به صورت گسترده و به صورت رایگان در اختیار مردم آمریکا قرار دهیم و لازم نیست بابت آن پولی پرداخت کنید.

ترامپ پیش بینی کرد که واکسن کووید19 اندکی قبل از انتخابات سوم نوامبر و یا بعد از آن مستقیما به بازار عرضه شود.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما