plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۱
کد مطلب : ۱۲۴۰۲
با تصمیم مدیران استقلال

محمود فکری سرمربی استقلال تهران شد

فسخ قرارداد سرمربی با نساجی
محمود فکری با فسخ قراردادش با نساجی، در جلسه‌ای با مدیران باشگاه استقلال به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال معرفی شد.
محمود فکری سرمربی استقلال تهران شد
به گزارش ایصال نیوز، محمود فکری پس از مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال و استعفا از هدایت تیم فوتبال نساجی به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان معرفی شد.

محمود فکری که دو روز بود مذاکراتی را به صورت جدی با مسؤولان باشگاه استقلال انجام داده بود، عصر چهارشنبه سرانجام قراردادش با این باشگاه را رسمی کرد.

باشگاه استقلال پس از آنکه اعلام کرد به بن‌بست در مذاکره با آندره‌آ استراماچونی و الکس نوری برای جانشینی فرهاد مجیدی رسیده، وارد مذاکره با گزینه‌های داخلی شد و از بین نفرات ایرانی به سه گزینه محمود فکری، جواد نکونام و محمد تقوی رسید و سرانچام فکری را انتخاب کرد.

این اتفاق در حالی رقم خورد که مالک باشگاه نساجی مازندران روز چهارشنبه تاکید کرد که فکری برای به رفتن به تیم دیگر باید پنج برابر مبلغ قراردادش با نساجی را به این باشگاه قائم‌شهری بپردازد.

فکری که در نقل و انتقالات گزینه‌های مد نظرش را تا حدودی جذب کرده و طی هفته اخیر در تمرینات نساجی حاضر بود، در نهایت با دریافت پیشنهاد استقلال تصمیم به جدایی از جمع قائم‌شهری‌ها گرفت تا دوباره کار در باشگاه مجبوبش را در عرصه جدیدی تجربه کند.

محمود فکری که در دوران بازی خود یکی از بازیکنان محبوب استقلال بود و همواره در کادر فنی خود از آبی‌های سابق بهره می‌برد، حالا دوباره به این باشگاه بازگشته تا در قامت سرمربی، برای کسب جام تلاش کند و این تیم را از بحران سالیان اخیرش نجات دهد.

فکری که صبح امروز اعلام نموده قراردادش با باشگاه نساجی را فسخ کرده، در جلسه‌ای با مدیران باشگاه استقلال حاضر شد که نتیجه آن عقد قرارداد دو ساله بود.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما