plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۱۲۳۶۳

عباس رضایی: اصفهان به لحاظ شیوع کرونا شرایط خوبی ندارد

استاندار اصفهان در جلسه مجازی جهت پیگیری روند تکمیل پروژه‌های مختلف عمرانی استان گفت: ضرورت هماهنگی و همدلی بیشتر در خصوص کرونا بین فرمانداران لازم است چراکه شرایط این استان به لحاظ شیوع کرونا خوب نیست.
عباس رضایی: اصفهان به لحاظ شیوع کرونا شرایط خوبی ندارد
به گزارش ایصال نیوز، عباس رضایی روز دوشنبه در حاشیه سمینار ویدیو کنفرانس فرمانداران شهرستان‌های استان در جمع خبرنگاران در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی افزود: همچنین این جلسه با هدف آمادگی برای انتخابات ۱۴۰۰، پیگیری پروژه‌های مختلف عمرانی و هماهنگی در بخش‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر نیروهای بهداشت و درمان و پرستاران و پزشکان با مشکلات متعددی مواجه هستند، ادامه داد: فرمانداران در خط مقدم جبهه‌های اجرایی هستند که باید در این ارتباط هماهنگی های لازم صورت می گرفت.

استاندار اصفهان بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا نتوانستیم صحبت‌های فرمانداران و مشکلات و مسائل شهرستان‌ها را از نزدیک بشنویم به همین دلیل امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی این جلسه برگزار شد.

رضایی اظهار کرد: با توجه به اینکه سال جاری به لحاظ کرونا و تحریم‌های ظالمانه دشوار است باید هماهنگی را با فرمانداران شهرستان‌ها که در جبهه مقدم خطوط اجرایی هستند، صورت بگیرد.

وی ادامه داد: مساله گرانی و گران فروشی از جمله مسائل موجود است از این رو وظیفه اصلی فرمانداران و استانداری به عنوان مدیران عالی دولت در شهرها هماهنگی و همدلی است.

استان اصفهان با پنج میلیون و ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از یکهزار و ۷۰۰ روستا و آبادی با جمعیت افزون بر ۶۱۰ هزار نفر است که ۹۳۵ روستای اصفهان بیش از ۲۰ خانوار جمعیت دارد که روستاهای این استان دارای ظرفیت‌های گردشگری، صنعتی، کشاورزی و فرهنگی است.

استان اصفهان ۲۴ شهرستان دارد که ۸۸ درصد آنها شهرنشین و ۱۲ درصد ساکن روستاها هستند، این استان با ۶.۴ درصد جمعیت، سومین استان پرجمعیت کشور است.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما