plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۱۲۳۴۵
در جلسه شورای عالی قوه قضاییه

رئیسی: مردم، اظهار عجز و القای ناتوانی در حل مشکلات را از مسئولین نمی‌پذیرند

نیروی انتظامی با اشرار، سارقین و زورگیر‌ها مقتدرانه برخورد کند
رییس قوه قضاییه گفت: جنگ اقتصادی سال‌هاست که به کشور ما تحمیل شده است، اما آنچه جلوی «قلدری»‌های دشمن را می‌گیرد، «اقتدار» نشان دادن است؛ «اظهار عجز» و سستی و کم‌کاری، دشمن را در جنگ اقتصادی «گستاخ»‌تر می‌کند؛ مردم، اظهار عجز و القای ناتوانی در حل مشکلات را از مسئولین نمی‌پذیرند.
رئیسی: مردم، اظهار عجز و القای ناتوانی در حل مشکلات را از مسئولین نمی‌پذیرند
به گزارش ایصال نیوز، آیت‌الله رییسی در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، اظهار داشت: اربعین، پیام پیروزی جریان «مقاومت» بر «سازش و تسلیم» در مقابل دشمن است.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: جنگ اقتصادی سال‌هاست که به کشور ما تحمیل شده است، اما آنچه جلوی «قلدری»‌های دشمن را می‌گیرد، «اقتدار» نشان دادن است؛ «اظهار عجز» و سستی و کم‌کاری، دشمن را در جنگ اقتصادی «گستاخ»‌تر می‌کند؛ مردم، اظهار عجز و القای ناتوانی در حل مشکلات را از مسئولین نمی‌پذیرند.

آیت‌الله رییسی، گفت: آنچه امیدآفرین است گره‌گشایی‌های واقعی و اجرایی از زندگی مردم است و رمز پیروزی ما، «اقتدار» نشان دادن است.

رییس دستگاه قضا بیان داشت: برای کنترل قیمت کالا‌های مصرفی مردم در بازار، وزیر محترم صمت نسبت به راه‌اندازی سامانه‌های شفافیت و شفاف سازی زنجیره «تولید و تامین» کالا تا «توزیع و مصرف» آن، اقدام کند تا راه به روی دلالان و سوداگران و قاچاقچیان بسته شود.

رییس قوه قضاییه با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی ضمن تجلیل از زحمات این مجموعه گفت: بااشرار و سارقین و زورگیر‌ها که ایجاد ناامنی و رعب در دل زن و بچه مردم می‌کنند مقتدرانه برخورد کنید. دادستان‌ها هم مثل گذشته همکاری کنند؛ ارفاقات قانونی شامل اشرار جسور و سابقه‌دار نمی‌شود.

 
۱
مرجع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما