plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۱۲۳۲۲

صعود دراماتیک پرسپولیس به فینال

دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان با پیروزی دراماتیک سرخپوشان ایرانی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید.
صعود دراماتیک پرسپولیس به فینال
در جریان مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران از ساعت ١٨:٣٠ دیشب در ورزشگاه جاسم بن‌حمد شهر دوحه به مصاف النصر عربستان رفت که این دیدار در ٩٠ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در ادامه بازی در دو وقت ١۵ دقیقه‌ای ادامه پیدا کرد و باز هم با تساوی یک یک به پایان رسید تا ضیافت پنالتی‌ها برنده بازی را مشخص کند.

در ضربات پنالتی این پرسپولیس بود که با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید و تیم پر مهره النصر را حذف کرد و به فینال رسید.

پنالتی ها:
در ضربات پنالتی بازی تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۵ به ٣ به برتری رسید و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. پنالتی‌های پرسپولیس را کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، شجاع خلیل‌زاده و علی شجاعی به گل تبدیل کردند.

برای النصر نیز عبدالله مادو، گونزالو مارتینس، عبدالرحمن عبید، در پنالتی‌ها گلزنی کردند و مایکون نیز پنالتی‌اش را از دست داد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن (٩٨ مهدی شیری)، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی (٩۵ میلاد سرلک)، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، مهدی عبدی (٩۵ آرمان رمضانی)، وحید امیری، سعید آقایی (١١۴ علی شجاعی) و سیامک نعمتی.

ترکیب النصر: برد جونز، سلطان الغنام (٧٠ اسامه الخلف)، عبدالله مادو، عبدالرزاق حمدالله، عبدالله الخبیری (٨٩ مختار علی)، مایکون پریرا، عبدالمجید الصلیهم، گونسالو مارتینس، عوض خمیس، عبدالفتاح عشیری ( ٩٨ عبدالرحمن الدوسری ) و خالد الغنام (۴۶ احمد یحیی). 

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما