plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۴
کد مطلب : ۱۲۳۲۰

پیام تبریک وزیر ورزش به پرسپولیسی ها برای صعود افتخارآمیز به فینال آسیا

وزیر ورزش و جوانان صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت. تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی بر النصر عربستان و در ضربات پنالتی توانست جواز صعود به فینال آسیا را کسب کند.
پیام تبریک وزیر ورزش به پرسپولیسی ها برای صعود افتخارآمیز به فینال آسیا
به گزارش ایصال نیوز، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش که امروز در مصاحبه ابراز امیدواری کرده بود پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بتواند به فینال راه پیدا کند، بعد از صعود شاگردان گل محمدی به فینال این موفقیت را در پیامی تبریک گفت.

در پیام مسعود سلطانی فر آمده است:

«شما جوانان و قهرمانان ارزشمند با شکست قدرت های بزرگ فوتبال آسیا، در یک رخداد ملی، دل مردم ایران را شاد کردید. در زمانه تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه علیه مردم بزرگ ایران ، جوانان ارزشمند و قهرمان و پاک نهاد ایرانی در عرصه مهم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشیدند و با صعود به فینال ، کام مردم ایران را شیرین کردند. این نتیجه با شکوه، غیرت و فداکاری جوانان ارزشمند و بزرگ ایران را در فوتبال و باشگاه مردمی پرسپولیس در سطح اول آسیا به نمایش گذاشت. اینجانب صعود باشگاه پرسپولیس را به عنوان نماینده ملی فوتبال ایران تبریک می گویم و آرزوی روزهای موفق تر و انشاالله کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را دارم.»

گفتنی است شنبه شب، شاگردان باغیرت یحیی گل‌محمدی در روزی که با محرومیت، مصدومیت، اخراج و خستگی بازیکنان خود دست و پنجه نرم می‌کردند سرانجام توانستند تیم النصر عربستان را در ضربات پنالتی شکست دهند و به فینال جام قهرمانا آسیا صعود کنند.

انتهای پیام/*  
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما