plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۱۲۱۵۸
در آیین تشییع معاون اقدامات تأمینی ستاد کل سپاه

محمد خدادی: شهیدان هرگز در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام توقعی نداشتند

تکلیف در برابر خون شهدا بار سنگینی را بر دوشمان قرار می‌دهد
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پاک‌ترین، خالص‌ترین و بی تقاضاترین خون ها در دوران دفاع مقدس تقدیم شد و شهیدان هرگز در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام توقعی نداشتند.
محمد خدادی: شهیدان هرگز در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام توقعی نداشتند
محمد خدادی روز جمعه در آیین تشییع و خاکسپاری برادرش، سردار شهید علی خدادی، که در بهشت زهرا (س) برگزار شد، گفت: سردار شهید حمید خدادی فردی مصمم و با اراده بود و ایمان و تقوا و خدا شناسی در وجود این شهید نمایان بود.

وی افزود: یک زمانی شهید خدادی اشتیاق به حضور در کنار شهید سردار دلها سلیمانی را پیدا کرد که بر همین اساس با بنده مشورت انجام داد و به حاج قاسم ملحق شد و حتی در دوره ای به سوریه و لبنان رفت و مدت زیادی را در کنار حاج قاسم بود.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: او از همان ابتدای تشکیل سپاه به این نهاد انقلابی پیوست و به دلیل عشق و علاقه به فعالیت های دینی، انقلابی و دفاع از قرآن و اسلام، دیر ازدواج کرد و اکنون یک دختر بچه ۱۰ ساله دارد.

برادر شهید خدادی اضافه کرد: نهضت امام خمینی (ره) باعث شد تا سیلی از باورها به یقین و یقین به ایمان و ایمان در وجود امثال شهید حمید خدادی نهادینه و خدایی شود.

خدادی ادامه داد: خدایی شدن به معنای دارا بودن ماهیت برای تعالی بوده و آنچه که همه بیش از هر چیزی در مورد حمید یاد می کنند معرفت و ایمان او است.

وی با تاکید بر اینکه شهید خدادی وجود و رفتارش معرفتی بود، یادآور شد: دو ویژگی منحصر به فرد در وجود این شهید بزرگوار به چشم می خورد که یکی اخلاقش و خنده رویی او و دیگری خستگی ناپذیری اش بود.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: همیشه خنده بر لبانش بود و هرگز از انجام کار خسته نشده و به وظایفی که به او محول می شد به درستی و دقت انجام می داد.

این مقام مسئول اظهار داشت: خاطراتی از شهید به جا مانده که مدام آنها را مرور می کنم چرا که در دوران کودکی زمانی که بنده ۶ سال و حمید ۴ سال داشت پدرمان را از دست دادیم.

وی تاکید کرد: امانت، مسئولیت و تکلیف همگان در برابر خون شهدا بار سنگینی را بر دوشمان قرار می‌دهد.

سردار علی (حمید) خدادی، در روزهای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و پس از یک دوره تحمل بیماری ناشی از عوارض شیمیایی، صبح پنجشنبه سوم مهر امسال به قافله شهدا پیوست.

وی جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس و معاون ایمنی و اقدامات تأمینی ستاد کل سپاه بود و بیش از یک دهه به عنوان رییس دفتر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس خدمت می کرد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما