plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۱۲۱۱۴
در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اصفهان

فرماندار اصفهان: اگر آسیب جدی به آب شرب، آب کشاورزی و صنعت وارد شود خسارت های وارده ناشی از آن بسیار جدی خواهد بود

تشکیل کمیته بررسی مشکلات آبی شهرستان اصفهان
حسین سیستانی تصریح کرد: کمیته ای متشکل از صنف کشاورزان، اداره برق، جهاد کشاورزی و آب منطقه ای با هدف اولویت بندی پر و مسدود کردن چا های غیرمجاز تشکیل و گزارش آن جهت بررسی و جمع بندی در جلسات آتی شورای حفاظت از منابع آب شهرستان مطرح گردد.
فرماندار اصفهان: اگر آسیب جدی به آب شرب، آب کشاورزی و صنعت وارد شود خسارت های وارده ناشی از آن بسیار جدی خواهد بود
به گزارش ایصال نیوز، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان، با بیان اینکه مقوله آب به عنوان یکی از موضوعات اصلی شهرستان است، تأکید کرد: آب به عنوان یکی از اساسی ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه ویژه ای شود و به عنوان سرمایه ای که مایه حیات است، از آن حفاظت و حراست شود و دستگاه های ذی مدخل در این خصوص برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

فرماندار اصفهان افزود: اجرای دقیق قوانین، رعایت حقوق افراد و اصرار بر استحصال آب بیشتر برای مردم، ازجمله مواردی است که باید تمرکز ویژه ای در این خصوص داشته باشیم.

سیستانی عنوان کرد: اگر آسیب جدی به آب شرب، آب کشاورزی و صنعت وارد شود، خسارت های وارده ناشی از آن بسیار جدی بوده و در ابعاد مختلف مشهود خواهد بود.

وی تصریح کرد: کمیته ای متشکل از صنف کشاورزان، اداره برق، جهاد کشاورزی و آب منطقه ای با هدف اولویت بندی پر و مسدود کردن چا های غیرمجاز تشکیل و گزارش آن جهت بررسی و جمع بندی در جلسات آتی شورای حفاظت از منابع آب شهرستان مطرح گردد.

فرماندار اصفهان افزود: کمیته ای متشکل از دستگاه های ذی مدخل پیرامون انجامون موضوع رودخانه زاینده رود تشکیل و پیشنهادات لازم در این خصوص ارائه و گزارش آن جهت بررسی و اتخاذ تصمیمات مقتضی در جلسات آتی شورای حفاظت از منابع آب شهرستان مطرح گردد.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما