plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۱۲۱۱۲
در جریان بازدید مهندس راعی از ناحیه صنعتی همت آباد

فرماندار ویژه نجف آباد مشکلات صنعتکاران ناحیه صنعتی همت آباد را رصد کرد

تأکید فرماندار بر ضرورت رفع موانع تولید ناحیه صنعتی همت آباد
معاون استاندار اصفهان و هیات همراه ضمن بازدید از ناحیه صنعتی همت آباد با اعضاء هیات مدیره این ناحیه به گفتگو نشستند و از مشکلات و دغدغه های عمومی صنعتگران، فرصت ها و قوت های صنایع دایر در این شهرک آگاهی یافتند و ضمن احصاء مسائل، مهندس راعی، هیات همراه را نسبت به رفع مسائل و دغدغه های تبیین شده توصیه کرد.
فرماندار ویژه نجف آباد مشکلات صنعتکاران ناحیه صنعتی همت آباد را رصد کرد
به گزارش ایصال نیوز، در این نشست که به ریاست معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه شهرستان نجف اباد و با حضور معاونین سیاسی و اجتماعی؛ برنامه ریزی و توسعه و عمرانی فرماندار، روسای اداره های مخابرات؛ صنعت، معدن و تجارت؛ تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و تنی چند از اعضاء هیات مدیره خانه صنعت و معدن شهرستان و ناحیه برگزار گردید، آقای مهندس راعی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر ضرورت اجرای مدیریت جهادی در دستگاه ها، سازمان ها، نهادها و ادارات تاکید کرد و لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و محقق شدن «جهش تولید» را بهره مندی از سایر پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود، در هماهنگی با مدیریت میدانی مسئولان در تعامل با صاحبان صنایع و سربازان جبهه صنعت برشمرد.

رئیس شورای اداری شهرستان، وظیفه مسئولین، صاحبان تولید و صنایع و همچنین صنعتگران را تدبر هوشمندانه، نوآوری، بهره مندی از شیوه های نوین بازاریابی، ممانعت از خام فروشی، ایجاد درآمدهای پایدار، تحقق توسعه پایدار مبتنی بر اشتغالزایی پویا و پایا، تعامل و همکاری موثر و دوطرفه با شرکت های دانش بنیان، بهره مندی از دانش برندینگ و مهندسی فروش، استفاده کارآمد و موثر از دنیای مجازی و وب جهان گستر، مطالعه مبتنی بر برنامه ریزی راهبردی بر مبنای گسترش بازارهای ارائه کالا و خدمات ملی و بین المللی و ... برشمرد.

رئیس ستاد شهرستانی تسهیل و رفع موانع تولید با تاکید بر احصاء مشکلات شهرک ها و مناطق صنعتی توسط هیات مدیره ها و ارتباط پیوسته با معاونین محترم فرماندار و بخشداران محترم بخش های تابعه شهرستان بر حمایت همه جانبه مدیریت کلان شهرستان در توسعه بازار کالا و خدمات صنعتی و حمایت دولتی در تحقق سریع تسهیلات و مقابله با بروکراسی های زائد و دست و پاگیر اداری بیان و بر حمایت از دو بخش تعاونی و خصوصی در کنار بخش دولتی تاکید و تصریح نمود.

فرماندار ویژه شهرستان، همچنین خاطر نشان ساخت؛ استفاده از اتاق های اندیشه ورزی و بکار گیری موثر از ظرفیت متعالی دانشگاه های شهرستان که آوازه ای ملی دارند از جمله تحقق و اجرای طرح کارآموزی فارغ التحصیلان دانشگاهی و ... می تواند نقش به سزا و مهمی در تولید فرصت های درآمدزا و اشتغال آفرین پویا و پایا برای سایر صنایع ایجاد و محقق نماید.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما