plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۱۲۰۲۴
التعاون 0- 1 پرسپولیس

پرسپولیس صدرنشین گروه C شد

شاگردان گل محمدی گل کاشتند
شاگردان گل‌محمدی جمعه شب در قطر مثل بازی رفت، با یک گل التعاون را شکست دادند تا صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان شوند.
پرسپولیس صدرنشین گروه C شد
به گزارش ایصال نیوز، التعاون پس از دو برد مقابل شارجه امارات و الدحیل قطر، در سومین بازی آسیایی مقابل پرسپولیس ایران که سه شب قبل برگزار شد، با یک گل شکست خورد تا سرخ‌پوشان بعد از یک باخت و یک مساوی، به سه امتیاز مهم برسند و با روحیه بهتری مسابقات را دنبال کنند.

 پرسپولیس که پیش از شیوع کرونا تنها یک امتیاز گرفته بود، با شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه داد و با وجود اینکه 5 بازیکن جدید در ترکیب می‌دید، هماهنگی بالایی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل التعاون داشت و توانست سعودی‌هایی که دو برد در شروع کارشان داشتند را شکست دهد تا به صدر جدول برسد.

پرسپولیس جمعه شب هم با نمایشی کاملا برتر نسبت به تیم سعودی و حملات خطرناکی که به وجود آورد، با تک گل بشار رسن از روی نقطه پنالتی به دومین برد متوالی خود دست یافت تا 7 امتیازی شود و بالاتر از التعاون و الدحیل 6 امتیازی و شارجه 4 امتیازی صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان آسیا شود.

در دقیقه 48 ضربه پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را بشار رسن در حالی که کاسیو به سمت راست دروازه شیرجه زده بود، با شوت به سمت چپ، تبدیل به گل کرد.

بشار رسن در مسابقه دیشب، نمایش چشم‌نوازی مقابل التعاون داشت و بارها با دریبل‌های ریز، حرکات سرعتی، خلق موقعیت و ارسال‌های خطرناک دروازه تیم عربستانی را تهدید کرد و در دادن پاس‌های در عمق هم عملکرد خوبی داشت که بازی موثر او با گل 3 امتیازی‌اش از روی نقطه پنالتی بیشتر به چشم آمد تا بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

حالا شاگردان گل‌محمدی برای قطعی کردن صعودشان نیاز به برد در بازی بعدی مقابل الدحیل دارند.

 پرسپولیس اکنون دو بازی دیگر پیش رو دارد و در شرایطی که جدول گروه با اما و اگرهای زیادی همراه شده است، پرسپولیس کار را در گروه سوم با اقتدار در دست گرفته است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما