plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۱۱۹۹۸
در اختتامیه دوره رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه‌های افسری

سرلشکر موسوی: انتخاب ارتش به عنوان پرچمدار فداکاری در کشور بسیار افتخار آمیز است

ملت ایران در دفاع از استقلال و آقایی خود مقابل همه دنیای استکبار ایستاد
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: اینکه در کشوری که خود مجموعه‌ای از جلوه‌های فداکاری است و در بین ملتی که نمونه و الگوی فداکاری در عالم است، ارتش به عنوان پرچمدار فداکاری انتخاب می‌شود بسیار افتخار آمیز است و همه ما به خاطر این جایگاه بی نظیر که در سایه اسلام و جمهوری اسلامی به دست آمده است خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم.
سرلشکر موسوی: انتخاب ارتش به عنوان پرچمدار فداکاری در کشور بسیار افتخار آمیز است
به گزارش ایصال نیوز، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه هجدهمین دوره رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که صبح امروز در مرکز آموزش جوادالائمه نیروی زمینی برگزار شد گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم به ارواح طیبه همه شهدای این دوران درود می فرستیم و برای جانبازان آرزوی شفای عاجل داریم و قدردان همه آزادگان و ایثارگران هستیم.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: یک وجه اهمیت دوران دفاع مقدس این است که وقتی یک ملت اراده می‌کند مستقل و آقا و مقتدر باقی بماند، حتی اگر همه دنیا در مقابل او بایستند، موفق خواهد شد و ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از استقلال و آقایی خود در مقابل همه دنیای استکبار ایستاد و مقاومت کرد و به پیروزی رسید.

امیر سرلشکر موسوی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش گفت: به همه شما همرزمان عزیزم، دانشجویان جدید دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران پوشیدن لباس مقدس سربازی ارتش حزب‌الله را تبریک عرض می کنم. نعمت بزرگی است که از بین میلیون‌ها جوان شما انتخاب شده‌اید که لباس جهاد و لباس دفاع از آرمان‌های شکوهمند انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران و دفاع از ایران سربلند اسلامی را بر تن کنید.

وی ادامه داد: قدردان خانواده های محترم شما هستیم که با لقمه حلال و دامان پاک چنین جوانان برومندی را تربیت کرده اند که ایران به آنها می‌بالد.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: همچنین تبریک عرض می کنم به شما به عنوان جوان‌ترین پرچمداران فداکاری. لازم است مجددا از عنایات ویژه و بزرگوارانه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) به خاطر اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی علیه السلام به دلیل تقدیم ۱1۸۴ شهید به انقلاب اسلامی استقلال و ایران عزیز تشکر و قدردانی نمایم.

امیر سرلشکر موسوی افزود: اینکه در کشوری که خود مجموعه‌ای از جلوه‌های فداکاری است و در بین ملتی که نمونه و الگوی فداکاری در عالم است، ارتش به عنوان پرچمدار فداکاری انتخاب می‌شود بسیار افتخار آمیز است و همه ما به خاطر این جایگاه بی نظیر که در سایه اسلام و جمهوری اسلامی به دست آمده است خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم.

وی گفت: از همه همرزمان عزیزم بخاطر برگزاری موفق این دوره رزم مقدماتی تشکر و قدردانی می کنم. از همه فرماندهان، مربیان استادان روحانیون بزرگوار سازمانهای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و همه عزیزانی که تلاش کردند این دوره هم مانند دوره‌های قبل و بلکه بهتر از آن به خوبی در این شرایط ویژه برگزار شود تشکر می‌کنم مخصوصاً از امیر سرتیپ محمودی که علمدار این دوره‌ها هستند و امیر فرماندهی محترم نیروی زمینی که محور اصلی برگزاری این دوره‌ها هستند و نیروهای دیگری که حمایت و پشتیبانی کردند قدردانی می کنم.

فرمانده کل ارتش در پایان اذعان داشت: درود می‌فرستیم به ارواح مطهر همه شهدا به ویژه سپهبدهای اخلاص؛ شهیدان قرنی، صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی و از خداوند بزرگ می‌خواهیم ما را لایق ادامه راه شهیدان قرار دهد و پیمان خود با شهدا را تکرار می‌کنیم با کلام حضرت امیر صلوات الله و سلامه علیه خطاب به مالک اشتر که فرمودند؛ «ای مالک من و تو هر دو سربازیم و چه نیکوست که عمرمان در خاک و خون میدان نبرد به پایان برسد و فردای قیامت در پیشگاه خداوند بزرگ، سپید روی و گلگون کفن محشور شویم». ان‌شاءالله

انتهای پیام/*
۱
مرجع : روابط عمومی ارتش
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما