کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پایان نشست سران سه قوه

قالیباف: مجلس در سه فرصت ۱۰۰ روزه باقی مانده به دولت کمک می کند

بار اجرای طرح ها بر دوش دولت است

23 شهريور 1399 ساعت 21:16

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید براین که بار سنگین مسائل اجرایی بر دوش دولت است گفت: ما نیز در این مدت باقی مانده از دولت که به فرموده رهبر معظم انقلاب سه فرصت ۱۰۰ روزه است به دولت برای کاهش مشکلات و سروسامان دادن به مشکلات اقتصادی کمک می کنیم.


به گزارش ایصال نیوز از خانۀ ملت، دکتر محمد باقر قالیباف که عصر امروز و پس از اولین جلسه سران قوا در مجلس یازدهم سخن می گفت، تاکید کرد که این نشست با اولویت مسائل اقتصادی که دغدغه اصلی مردم کشور و مناطق محروم و سربازان و مجاهدان عرصه تولید و کشاورزی است برگزار شد.

رئیس قوه مقننه با تاکید بر هماهنگی و همدلی و همراهی خوبی که درحوزه مسائل اقتصادی میان قوا شکل گرفته است گفت: مهم ترین دغدغه سران قوا حل مشکلات اقتصادی است و امیدواریم با تصمیم هایی که گرفته شد بتوانیم درحوزه بازار ارز و بورس و هدایت نقدینگی و سروسامان دادن به بازار کالا اقدامات خوبی انجام دهیم.

قالیباف تاکید کرد: البته دولت و رئیس جمهور بارسنگین اجرای این کار را بردوش دارد و حتما ما نیز در این فرصت باقی مانده از دولت که به فرموده رهبر انقلاب 3 صد روز پیش روی دولت است، تلاش می کنیم تا به دولت کمک کنیم تا تصمیم هایی که برای کاهش مشکلات مردم و سروسامان دادن مشکلات اقتصادی دارد را انجام دهد.

وی همچنین با اشاره به موضوعات منطقه ای که در این جلسه مطرح شد گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به صورت اجباری در حال عادی سازی ارتباط این رژیم با کشورهای خلیج فارس هستند که این موضوع باعث ناامنی در منطقه خواهد شد که درباره این موضوع نیز مباحث خوبی در جلسه مطرح شد. 

انتهای پیام/*


کد مطلب: 11935

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/11935/قالیباف-مجلس-سه-فرصت-۱۰۰-روزه-باقی-مانده-دولت-کمک-می-کند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir