کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دکتر سیما سادات لاری خبر داد

۱۲۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ایران جان خود را از دست دادند

تهران و اصفهان همچنان در وضعیت قرمز به سر می برند

23 شهريور 1399 ساعت 14:38

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۱۲۸ بیمار در شبانه رو گذشته در کشور خبر داد.


به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۵۶ نفر از آنها بستری شدند.

وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۰۲ هزار و ۲۹ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۱۵۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین با بیان این که خوشبختانه تا کنون ۳۴۶ هزار و ۲۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود:  ۳۷۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری همچنین گفت: تا کنون سه میلیون و ۵۵۹ هزار و ۵۶۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در ادامه افزود: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 11930

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/11930/۱۲۸-بیمار-مبتلا-کووید-۱۹-ایران-جان-خود-دست-دادند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir