کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دکتر سیما سادات لاری خبر داد

دو هزار و ۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ایران شناسایی شد

۱۲۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند

20 شهريور 1399 ساعت 14:49

سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین آمار ابتلای قطعی به کووید 19 و فوت ناشی از این بیماری را اعلام کرد.


به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۱ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۹۵ هزار و ۴۸۸ نفر رسیده، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۷۹۸ نفر رسید.

دکتر لاری عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون ۳۴۰ هزار و ۸۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه ۳۷۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، تصریح کرد: تاکنون سه میلیون و ۴۸۳ هزار و ۷۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 11889

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/11889/دو-هزار-۶۳-بیمار-جدید-مبتلا-کووید۱۹-ایران-شناسایی

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir