plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۱۱۸۲۰

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان شد

سرانجام و پس از مذاکرات طولانی، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد محرم نویدکیا کاپیتان سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد.
محرم نویدکیا سرمربی سپاهان شد
به گزارش ایصال نیوز، طی روزهای گذشته نام‌های فراوانی پیرامون نیمکت سپاهان به گوش می‌رسد و مدیران این باشگاه که در رأس آن‌ها محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل حضور دارد، در حال مذاکره هستند تا زودتر تکلیف نیمکت سرمربیگری سپاهان مشخص شود؛ چرا که آن‌ها اکنون زیر نظر تکسیرا تمرینات خود را دنبال می‌کنند و مهیای حضور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند اما بدون تردید مربی موقت نمی‌تواند راه حل مشکلات سپاهان باشد و ساکت امیدوار است بتواند زودتر تصمیم نهایی را درباره آینده نیمکت سپاهان اتخاذ کند.

رونمایی از سه عضو جدید هیات مدیره باشگاه سپاهان شاید یک گام رو به جلو در مسیر معرفی سرمربی جدید بود؛ چرا که با معرفی کریم فخارزاده، مجید رحیم زاده و علیرضا افضل ساختار مدیریتی طلایی‌پوشان اصفهانی هیئت مدیره یکدست شد و مطابق با شرایط جدید پیش خواهد رفتآنها که شناخت کاملی از ساکت دارند خوب می دانند او علاقه خاصی به کاپیتان افسانه ای زردپوشان دارد.

محرم نویدکیا جوانی که در دوران ابتدایی مدیریت ساکت به فوق ستاره ای بزرگ تبدیل شد و طی دو دهه لقب کاپیتان افسانه ای را دریافت کرد و مرد محبوب نیمکت های نقش جهان شد و حالا در دوران بازنشستگی از فوتبال می تواند دوران جدیدی با مدیریت ساکت در عرصه مربیگری آغاز کند.

هر چند نام‌های مختلفی پیرامون نیمکت سپاهان به گوش می‌رسد اما گویا جدی‌ترین گزینه همچنان محرم نویدکیا است؛ ستاره سابق سپاهانی‌ها که محبوبیت ویژه‌ای میان هواداران این تیم دارد و با محمدرضا ساکت نیز توانسته در قامت بازیکن، خاطرات خوبی را بگذراند.

ساکت در تلاش است تا بار دیگر بتواند همکاری جدیدی را با نویدکیا آغاز کند و او را به عنوان سرمربی جدید سپاهان معرفی کند. البته هنوز مشخص نیست محرم در آسیا هم روی نیمکت سپاهان خواهد بود یا بعد از لیگ قهرمانان رسما سرمربی سپاهان می‌شود.

آخرین خبرها از باشگاه سپاهان حاکی است، طی جلسه‌ای در دفتر مدیرعامل باشگاه سپاهان و با حضور اعضای هیئت مدیره و همچنین مذاکرات جامع و همه جانبه در زمینه مسائل تیم فوتبال و چگونگی برنامه ریزی ها و فعالیت‌های مربوطه، نویدکیا به مدت ۳ فصل سرمربی گری تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را پذیرفت.

هدایت سپاهان فصل گذشته بر عهده امیر قلعه نویی بود. این تیم در نهایت در جایگاه پنجم لیگ قرار گرفت.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما