plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۱۱۷۹۴
در نشست شورای اداری کاشان

عباس رضایی: همه باید تمهیدات زندگی با کرونا را یاد بگیرند

تعطیلی امور امکان پذیر نیست
استاندار اصفهان گفت: تعطیل کردن کارها به علت وجود بیماری کووید- ۱۹ امکان‌پذیر نیست و همه ما باید تمهیدات زندگی کردن با بیماری کرونا را یاد بگیریم.
عباس رضایی: همه باید تمهیدات زندگی با کرونا را یاد بگیرند
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی شامگاه روز چهارشنبه در نشست شورای اداری کاشان بیان کرد: اگر کارها را به علت وجود کرونا تعطیل کنیم، از بین خواهیم رفت؛ به عنوان کارشناس و یک پزشک نه استاندار، اعلام می‌کنم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بسیار خوب و مدبرانه توانستند اپیدمی کووید- ۱۹ را مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: کارتل‌ها و شرکت‌های بزرگ جهان در حال حاضر روی تولید واکسن سرمایه‌گذاری و فعالیت می‌کنند اما با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارم، فکر نکنم واکسن کرونا به زودی کشف و تولید شود.

وی اظهار داشت: آمار مرگ و میر کرونا در شهرستان کاشان در قیاس با سایر مناطق کشور به لطف خدا بسیار کم است و امیدواریم ایمنی جمعی اتفاق افتاده باشد، که اگر چنین باشد، بسیار جای خوشحالی است اما از مردم و مسئولان انتظار می‌رود، بیماری کرونا و تمهیدات زندگی کردن با آن را جدی بگیرند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه اوج فشارها و تهدیدها بر روی نظام است، یادآور شد: هم اکنون دولت در سخت‌ترین شرایط قرار دارد و سختی‌هایی که این دولت با آن دست و پنجه نرم می‌کند، هیچ دولتی نداشته است.

وی گفت: فشارهای  استکبار جهانی بیشتر شده است و بنابر این باید با تلاش، هم‌دلی، هم‌نوایی و هم‌زبانی بیشتر و با الهام از دیدگاه‌های مقام معظم رهبری، تدبیر دولت و کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی به فضل الهی از پس مشکلات برآییم.

رضایی اضافه کرد: شرایط کشور بسیار سخت است و افتخار می‌کنیم که به پیروی از رهبر معظم انقلاب با عزت و اقتدار جلوی استکبار جهانی ایستاده‌ایم زیرا این اقتدار، هزینه دارد.

وی ادامه داد: مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند اما حق نداریم انباشتی از مشکلات سالیان گذشته را در آخرین روزهای خدمت و شرایط سخت دولت به آنها بیفزاییم؛ این به لحاظ عقلی، شرعی، قانونی، وجدانی و خدایی قابل قبول نیست.

استاندار اصفهان تاکید کرد: ابلاغ بخشنامه‌ها، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها برای برطرف کرن مشکلات مردم است، نه اینکه با بهره‌گیری از آنها به ارباب رجوع گیر داده شود.

وی در ادامه کمبود آب را مشکل بزرگ استان اصفهان دانست و تصریح کرد: هم اکنون آب برخی روستاهای این استان از جمله در منطقه بوئین با تانکرهای سیار تامین می‌شود.

رضایی همچنین مدیران و مسئولان را به ساده‌زیستی توصیه کرد و اظهار داشت: ساده‌زیستی، تکریم و احترام گذاشتن به ارباب رجوع، وظیفه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما