کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نشست شورای اداری کاشان

عباس رضایی: همه باید تمهیدات زندگی با کرونا را یاد بگیرند

تعطیلی امور امکان پذیر نیست

13 شهريور 1399 ساعت 21:50

استاندار اصفهان گفت: تعطیل کردن کارها به علت وجود بیماری کووید- ۱۹ امکان‌پذیر نیست و همه ما باید تمهیدات زندگی کردن با بیماری کرونا را یاد بگیریم.


به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی شامگاه روز چهارشنبه در نشست شورای اداری کاشان بیان کرد: اگر کارها را به علت وجود کرونا تعطیل کنیم، از بین خواهیم رفت؛ به عنوان کارشناس و یک پزشک نه استاندار، اعلام می‌کنم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بسیار خوب و مدبرانه توانستند اپیدمی کووید- ۱۹ را مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: کارتل‌ها و شرکت‌های بزرگ جهان در حال حاضر روی تولید واکسن سرمایه‌گذاری و فعالیت می‌کنند اما با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارم، فکر نکنم واکسن کرونا به زودی کشف و تولید شود.

وی اظهار داشت: آمار مرگ و میر کرونا در شهرستان کاشان در قیاس با سایر مناطق کشور به لطف خدا بسیار کم است و امیدواریم ایمنی جمعی اتفاق افتاده باشد، که اگر چنین باشد، بسیار جای خوشحالی است اما از مردم و مسئولان انتظار می‌رود، بیماری کرونا و تمهیدات زندگی کردن با آن را جدی بگیرند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه اوج فشارها و تهدیدها بر روی نظام است، یادآور شد: هم اکنون دولت در سخت‌ترین شرایط قرار دارد و سختی‌هایی که این دولت با آن دست و پنجه نرم می‌کند، هیچ دولتی نداشته است.

وی گفت: فشارهای  استکبار جهانی بیشتر شده است و بنابر این باید با تلاش، هم‌دلی، هم‌نوایی و هم‌زبانی بیشتر و با الهام از دیدگاه‌های مقام معظم رهبری، تدبیر دولت و کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی به فضل الهی از پس مشکلات برآییم.

رضایی اضافه کرد: شرایط کشور بسیار سخت است و افتخار می‌کنیم که به پیروی از رهبر معظم انقلاب با عزت و اقتدار جلوی استکبار جهانی ایستاده‌ایم زیرا این اقتدار، هزینه دارد.

وی ادامه داد: مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند اما حق نداریم انباشتی از مشکلات سالیان گذشته را در آخرین روزهای خدمت و شرایط سخت دولت به آنها بیفزاییم؛ این به لحاظ عقلی، شرعی، قانونی، وجدانی و خدایی قابل قبول نیست.

استاندار اصفهان تاکید کرد: ابلاغ بخشنامه‌ها، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها برای برطرف کرن مشکلات مردم است، نه اینکه با بهره‌گیری از آنها به ارباب رجوع گیر داده شود.

وی در ادامه کمبود آب را مشکل بزرگ استان اصفهان دانست و تصریح کرد: هم اکنون آب برخی روستاهای این استان از جمله در منطقه بوئین با تانکرهای سیار تامین می‌شود.

رضایی همچنین مدیران و مسئولان را به ساده‌زیستی توصیه کرد و اظهار داشت: ساده‌زیستی، تکریم و احترام گذاشتن به ارباب رجوع، وظیفه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 11794

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/11794/عباس-رضایی-همه-باید-تمهیدات-زندگی-کرونا-یاد-بگیرند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir