plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۱۱۷۹۳
جلسه توسعه ورزش نجف آباد با حضور مسئولان بلندپایه شهرستان

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از اماکن و مجموعه های ورزشی نجف آباد

بحث و تبادل نظر درباره آخرین روند توسعه ورزشی قدیمی ترین شهر جدید ایران
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان از اماکن و مجموعه های ورزشی شهرستان نجف آباد بازدید و در نشستی با فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، آخرین مسائل حوزه مربوطه را بررسی کرد.
بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از اماکن و مجموعه های ورزشی نجف آباد
به گزارش ایصال نیوز از فرمانداری نجف آباد، در نشستی با حضور آقای مهندس راعی، آقای دکتر ابوترابی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، آقای طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان، معاونین فرماندار، آقای مرادیان معاون مدیرکل ورزش و جوانان، آقای نقی زاده مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و سایر مدعوین در دفتر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد؛ الویت های اصلی مربوط به امر ورزش و ستاد ساماندهی به امور جوانان شهرستان نجف آباد بحث، بررسی و تصمیم سازی گردید.

در این نشست آقای مهندس راعی، ضمن آرزوی قبولی توسلات و سوگواری های حاضرین در آیین های عزاداری و رثاء شهادت سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، حضور آقای طباطبایی و هیات همراه به شهرستان را خیر مقدم گفت و با توجه به آشنایی جامع ایشان از شرایط شهرستان به صورت مفصل از دغدغه های مسئولان، ورزشکاران و جوانان فهیم شهرستان تبیین موضوع نمود.

در این نشست رئیس محترم شورای اداری شهرستان ضمن اشاره به بازدید آقای طباطبایی از پروژه های ورزشی در دست تکمیل در بخش مهردشت و شهر نجف آباد از تسریع در روند تکمیل و آماده بهره برداری نمودن پروژه ها خصوصا پروژه خانه جوان، مجموعه ورزشی شهید یزدانی، زمین چمن شهرهای علویجه و دهق و ... به بحث و بررسی پرداخت و خواستار ایجاد محیطی موثر تر در راستای توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد تحت تصدی اداره ورزش و جوانان شهرستان در محوریت با ارائه مشوق های خدماتی موثر را راستای حضور گسترده تر جوانان در صحنه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی گردید.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما