plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۱۱۷۹۱

برگزاری جلسه بررسی و هم افزایی کارگروه اقدام ملی مسکن در نجف آباد

جلسه بررسی و هم افزایی کارگروه اقدام ملی مسکن شهرستان نجف آباد به ریاست معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد برگزار شد.
برگزاری جلسه بررسی و هم افزایی کارگروه اقدام ملی مسکن در نجف آباد
به گزارش ایصال نیوز از فرمانداری شهرستان نجف آباد، با حضور‌ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، بخشداران بخش های تابعه شهرستان، روسای اداره های راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداران شهرهای تابعه شهرستان و سایر مدعوین، جلسه بررسی و هم افزایی کارگروه اقدام ملی مسکن شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه آقای مهندس راعی، ضمن آرزوی قبولی توسلات و سوگواری های حاضرین در آیین های عزاداری و رثاء شهادت سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، با اشاره به مسائل و مشکلات ناشی از پدیده کمبود مسکن ارزان قیمت و مطمئن بر ضرورت اجرای هرچه سریع تر اجرای طرح جامع اقدام ملی مسکن در سطح شهرستان اشاره و تصریح نمود.

وی ضمن تبیین مزایای این طرح برای افراد واجد شرایط خصوصا افراد نیازمند نسبت به پیشرفت مصوبات جلسه پیشین اشاره و بر آگاه سازی و تنویر افکار عمومی در راستای این رویکرد موثر به تبیین موضوع پرداخت و افزود: بنابر آمارهای ابلاغی در شهرستان تعهد یکهزار واحد مسکونی توسط وزارت راه و شهرسازی به این شهرستان ابلاغ گردیده که در این جلسه به چند نقطه قابل برنامه ریزی به منظور اجرای این طرح جهت اجماع نظر حاضرین اشاره، تصمیم سازی و نتیجه گیری می گردد.

در ادامه آقای مهندس فولادی، رئیس محترم اداره راه و شهرسازی شهرستان به صورت مبسوط به نقاط مدنظر و پتانسیل های بالقوه و بالفعل آنها اشاره و توصیف مبحث کرد.

در انتها حاضرین در مورد مباحث مطروحه به بحث، بررسی و ابراز نظر ادامه و در نهایت به اتخاذ تصمیم نهایی پرداختند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما