plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۱۱۷۸۹

تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان نجف آباد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان با حضور معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد برگزار شد.
تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان نجف آباد
به گزارش ایصال نیوز، با حضور معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان؛ آقای مهندس حاج عابدی مدیر محترم تعاون روستایی استان اصفهان؛ مهندس بختیار معاون محترم اداره عمومی تعاون روستایی استان اصفهان؛ حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دهقان پور نماینده محترم ولی فقیه در تعاونی روستایی استان اصفهان؛ مدیر محترم جهاد کشاورزی و رئیس محترم اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان؛ آقای میرزایی مدیرعامل محترم تعاون روستایی شهرستان؛ تنی چند از روسا و مدیران عامل تعاونی های روستایی شهرستان و سایر مدعوین، جلسه تکریم و معارفه سرپرست محترم تعاون روستایی شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه آقای مهندس راعی، با آرزوی قبولی توسلات و سوگواری های حاضرین در آیین های عزاداری و رثاء شهادت سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان از آقای سیف ا... فرجی، سرپرست محترم پیشین تعاون روستایی شهرستان به عنوان مدیری موفق، اخلاق مدار، قانون مند و وظیفه شناس نامبردند و برای ایشان در سمت جدید ایشان در استان اصفهان، آرزوی توفیق و بهروزی روز افزون نمود.

وی همچنین با تبیین فرصت ها و نقاط قوت شهرستان، جایگاه و اهمیت تشکل های مردمی در شهرستان خصوصا تعاونی های کشاورزی و روستایی از آقای جعفری که پیش از این نیز در اداره تعاون روستایی شهرستان سابقه خدمت داشته اند، به عنوان مدیری جوان، خلاق، متعهد، با انگیزه و برنامه محور نام بردند که در تحقق برنامه های بنیادین شبکه تعاونی های روستایی شهرستان و استان می تواند به نحوی درخور و موثر بر مبنای شاخص های تدوین شده در تحقق توسعه پایدار شهرستان نقشی موثر و راهبردی در تعامل و هم افزایی با سایر اعضاء محترم شورای اداری شهرستان خصوصا با مسئولان ارشد شهرستان ازجمله نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، آقای دکتر ابوترابی منتخب محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری، تدوین و ایفا نمایند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، در ادامه با تبیین جایگاه مقوله تشکل ها و به خصوص تعاونی ها در حمایت از چرخه تولید و سلامت و امنیت غذایی از جمله حمایت و تعامل با جامعه گسترده تولیدکنندگان محصولات زراعی و دامی همچون پرورش ماکیان و طیور، زنبور عسل، آبزیان، دام های سبک و سنگین و ... پرداخت و به پتانسیل های وافر و مبرز و با اهمیت این تعاونی ها به صورت مبسوط اشاره نمود.

در ادامه حاضرین با بیان نقطه نظرات و درخواست های صنفی خود از مدیر محترم تعاون روستایی استان و هیات همراه از خدمات آقای فرجی تقدیر و برای ایشان در مناصب آتی آرزوی موفقیت بیش از پیش نمودند.

سپس مدیر تعاون روستایی استان، ضمن تقدیر از فعالیت های رخداده در شهرستان و همکاری و حمایت مسئولان اداری و اجرایی و قضایی و نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی به پاسخگویی دغدغه های عمومی حاضرین پرداخت و ضمن تاکید بر حمایت این سازمان از سایر تشکل های صنفی تعاونی و روستایی بر تعامل گسترده تر خود با مسئولان ارشد شهرستان و ایجاد گستره هموار تر ارائه تسهیلات اشاره کرد.

وی تعاونی های روستایی را ضامن توسعه صنایع غذایی و شکوفا کننده توسعه پایدار برشمردند که در صورت تحقق برنامه های تدوین شده می تواند به نحوی چشمگیر بر توسعه پایا و اشتغالزایی پویا در شهرستان عمل نموده و در جهت مهاجرت معکوس روستائیان از شهر به روستا به گونه ای درخور عمل نماید.

در انتها به رسم تجلیل از آقای مهندس فرجی با اهداء هدایا و لوح های تقدیر قدردانی و تکریم صورت پذیرفت و ضمن آرزوی موفقیت افزون تر، حکم آقای مهندس جعفری قرائت و به ایشان اهداء گردید.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما