plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۱۱۷۸۸
در صدر هیأتی از مسئولان شهرستانی

فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد از شهرک صنعتی شماره یک نجف آباد بازدید کرد

بررسی میدانی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی
معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد در صدر هیاتی از مسئولان شهرستانی از شهرک صنعتی شماره یک نجف آباد (پلیس راه) بازدید کرد.
فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد از شهرک صنعتی شماره یک نجف آباد بازدید کرد
به گزارش ایصال نیوز از فرمانداری نجف آباد، معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار و هیات همراه از شهرک صنعتی شماره یک نجف آباد (پلیس راه) و چند مجتمع صنعتی واقع در این شهرک، دیدار و با اعضاء هیات مدیره شهرک در راستای رفع موانع و مشکلات مطروحه به بحث و گفتگو نشستند.

در این جلسه ضمن بررسی مسائل و مشکلات احصاء شده توسط هیات مدیره این شهرک بر سر مولفه هایی همچون: گسترش ساختمان تصفیه خانه شهرک با توجه به زمین مجاور تصفیه خانه که فاقد کاربری نیز می باشد، اتخاذ تمهید لازم در راستای تثبیت و تحدید حریم شهرک به جهت نظارت بیشتر بر مبادی ورودی و خروجی شهرک، تبیین و تعیین مستثنیات شهرک در تعامل با شهردار محترم نجف آباد و ... بحث، بررسی و تصمیم سازی صورت پذیرفت.

آقای مهندس راعی، در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت سوگواری های دهه اول ماه محرم و شهادت حضرت سید الساجدین، امام زین العابدین (ع)، بر ضرورت همکاری و تعامل سایر دستگاه ها در کمک مضاعف به حرکت رو به جلو چرخ تولید ملی خصوصا در سال مزین به عنوان «جهش تولید» بالاخص در مباحث صنایع کوچک و خرد تاکید و تصریح کرد.

فرماندار ویژه شهرستان با تصریح بر حمایت ستاد شهرستانی رفع موانع تولید و تسهیل در صیانت و سیادت از تداوم چرخه تولید و گسترش تولیدات داخلی و شناسایی بازارهای جدید مصرف در نقاط فرا استانی، ملی و بین المللی بر بازاریابی متکی بر فناوری های نوین تاکید کرد.

وی با اشاره به راه اندازی اتاق بازرگانی غرب استان در محوریت با شهرستان نجف آباد و اعلام آمادگی فرمانداری ویژه شهرستان برای توسعه قرادادها، تفاهم نامه ها و گسترش توسعه پایدار در شهرستان با سایر نقاط کشور بر حمایت سایر مسئولان اداری، اجرایی، قضائی، نظامی و انتظامی در تحقق بستر مناسب تولید کالا و خدمات خصوصا با محوریت شعار سال سفارش و تاکید کرد.

در ادامه این بازدید چند ساعته، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و هیات همراه از : مجتمع صنعتی الیز خودرو: تولید کننده انواع خودروهای برقی با کیفیت بین المللی؛ مجتمع صنعتی مهرصنعت دیارنون: تولید کننده لوازم برقی و الکتریکی کم مصرف و مبدع دستگاه کاهش و بهینه ساز مصرف انرژی الکتریکی؛ مجتمع صنعتی تولیدی کوثر: تولید کننده انواع ابزار سفارشی صنایع و ادوات کشاورزی؛ مجتمع فناور پلاستیک: تولید کننده انواع ورق های PVC؛ مجتمع صنعتی بهساز موتور: تولید کننده انواع موتورهای برقی و دوچرخه و ماشین های برقی با استاندارد های بین المللی؛ مجتمع بهینه صنعت: تولید کننده و طراح انواع سیلندرهای CNG و LPG و کپسول های گاز اکسیژن برای مصارف صنعتی و درمانی؛ مجتمع صنعتیPFP: تولید کننده و طراح انواع لوله های پلی اتیلنی جهت مصارف آبرسانی، گاز رسانی و ... با استاندارد های ملی و بین المللی، دیدار کردند و ضمن آگاهی از روند تولید محصولات و فرآورده های تولیدی این صنایع از مشکلات، محدودیت ها، توانمندی ها و ظرفیت های این صنایع در بازارهای ملی و بین المللی آگاهی یافتند و در این راستا مهندس مجتبی راعی به هیات همراه نکاتی را جهت بررسی در کارگروه ها و ستاد های شهرستانی و استانی جهت تسهیل در امور خاطر نشان و بر حمایت از این صنایع در راستای رفع معضلات و مشکلات مربوطه تاکید کرد.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما