plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۱۱۷۸۷

با حضور معاون عمرانی استاندار اصفهان، ۳۵پروژه عمرانی در چادگان به بهره‌برداری رسید

۳۵ پروژه و طرح عمرانی به ارزش بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در شهرستان چادگان به بهره‌برداری رسید.
با حضور معاون عمرانی استاندار اصفهان، ۳۵پروژه عمرانی در چادگان به بهره‌برداری رسید
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، حجت‌الله غلامی در آیین این بهره‌برداری‌ها با اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا اظهار کرد: لازم است همگی دستورالعمل‌های ستاد کرونا را جدی بگیریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اعتبارات خوبی در بخش کشاورزی تخصیص داده شده است، افزود: این بخش از صنعت، نقاط مثبت فراوانی دارد، مانند روزگاری که بی‎نیازی گندم هدف بود که خوشبختانه به آن رسیدیم و در حال حاضر آنقدر فراورده‌های کشاورزی تولید می‌شود که در صورت صادر نشدن به خارج از کشور، بحران در نگهداری این محصولات اتفاق خواهد افتاد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به این مطلب که بالاخره مدیریت استان وکشور پذیرفته است که کار باید توسط بخش خصوصی انجام بگیرد، تاکید کرد: لازم است از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت شده و موانع از سر راه برداشته شود.

کلنگ زنی گلخانه شهرستان چادگان، افتتاح گلخانه بخش خصوصی، افتتاح مجموعه اقامتی ۱۱ دستگاه ویلا در منطقه ۳۳ دهکده تفریحی زاینده رود، آغاز بهره‌داری از کارخانه لبنیات شرکت تعاونی دامداران و آغاز اجرای آسفالت‌ریزی قطعه دوم جاده اصفهان-چادگان از جمله پروژه‌های عمرانی شهرستان چادگان در هفته دولت بود.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما