plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۱۱۶۳۵
پرسپولیس 3- 6 استقلال

استقلال برای رسیدن به جام حذفی گل کاشت

غلبه بر حریف در پنالتی های پایانی
شاگردان مجیدی چهارشنبه شب در استادیوم آزادی و با شرایط کرونایی بدون تماشاگر، در ضربات پنالتی موفق به برتری مقابل پرسپولیس شدند تا حریف تراکتور در فینال جام حذفی شوند.
استقلال برای رسیدن به جام حذفی گل کاشت
به گزارش ایصال نیوز، پرسپولیس پس از چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر که با قاطعیت به دست آمد، شرایط مناسب و البته راه دشواری برای کسب دوگانه در جام حذفی داشت، اما آنها دیشب که به مصاف استقلال رفتند، کار سختی داشتند و در شروع مسابقه دروازه خود را با شوت زیبای مهدی قایدی باز شده دیدند تا آبی‌ها یک نیمه را با پیروزی تمام کنند.

دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم پرسپولیس گل تساوی را توسط بشار رسن زد و در دقیقه 89 با گلزنی علی علیپور در آستانه صعود به فینال جام حذفی قرار گرفت، اما در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده محمد دانشگر کار را به تساوی کشید تا در وقت قانونی با نتیجه 2 بر 2 امیدهای شاگردان فرهاد مجیدی زنده شود و بازی به وقت‌های اضافه برود.

وقت اضافه 30 دقیقه‌ای تعیین کننده برنده دربی جذاب نیمه نهایی جام حذفی نبود تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

ضربات پنالتی

استقلال 1 - پرسپولیس 0 : دیاباته با سبک خاص خود پنالتی اول آبی‌ها را زد و برخلاف جهت رادوشوویچ توپ را به سمت چپ زد تا گلزنی کند.

استقلال 1 - پرسپولیس 0 : شوت زمینی نوراللهی به سمت راست دروازه را حسینی مهار کرد.

استقلال 2 - پرسپولیس 0 : شوت محکم وریا غفوری به مرکز دروازه در حالی که رادوشوویچ به سمت راست شیرجه رفته بود، تبدیل به گل کرد.

استقلال 2 - پرسپولیس 1 : امید عالیشاه برخلاف جهت حسینی که به سمت راست شیرجه زده بود، توپ را وارد دروازه کرد.

استقلال 3 - پرسپولیس 1 : شوت زمینی هرویه میلیچ در حالی که روی زمین افتاده بود، به مرکز دروازه ر فت و تبدیل به گل شد.

استقلال 3 - پرسپولیس 1 : اوساگوآنا به شکل عجیبی توپ را از بالای دروازه استقلال به بیرون زد تا آبی‌ها در آستانه برتری قرار بگیرند.

استقلال 4 - پرسپولیس 1 : در حالی که رادوشوویچ به سمت چپ شیرجه زده بود، شوت مطهری به سمت مخالف رفت تا استقلال به فینال جام حذفی صعود کند.

در نهایت تیم استقلال با اقتدار با زدن 4 پنالتی و در مجموع 6 گل در مقابل پرسپولیسی که  در ضربات پنالتی فقط یک گل به ثمر رساند و دو پنالتی را توسط نوراللهی و اوساگوآنا از دست داد، به برتری برسد و راهی فینال شود.

استقلال در حالی موفق به برتری مقابل پرسپولیس شد که در دور رفت شکست خورده و در نیم‌فصل دوم به تساوی رسیده بود.

انتهای پیام/*
 
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما