plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۱۱۶۲۳
در دومين‌ جشنواره كارمند تراز انقلاب اسلامی

نوبخت: اقتصاد ايران يكی از اقتصادهای بزرگ‌ جهان است

دشمنان دنبال ساقط كردن ‌نظام هستند
رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: امروز علی رغم‌ همه تحريم‌ها و تهديد هايی كه متوجه اين‌ نظام‌ است، امنيت‌ و‌ قدرت‌ موشكی ايران‌ را ببينيد در چه وضعيتی قرار دارد يا همين‌ اقتصاد ايران‌ كه وقتی بعضی ها به اصطلاح كم می آوردند می گويند به اقتصادتان نگاه كنيد ببينید در چه وضعيتی‌ قرار دارد؛ اقتصاد ايران يكی از اقتصادهای بزرگ‌ جهان است و اين‌را هم با تكيه بر مقياس هاي غربی‌ها عنوان می‌كنيم.
نوبخت: اقتصاد ايران يكی از اقتصادهای بزرگ‌ جهان است
به گزارش ایصال نیوز از سازمان برنامه و بودجه كشور، دكتر محمدباقر نوبخت رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور در دومين‌ جشنواره كارمند تراز انقلاب اسلامي كه صبح امروز (سه‌شنبه) در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صداوسيما برگزار شد، اظهار داشت: مي‌توان در سالگرد شهادت رجايي و باهنر فقط يك گراميداشت ساده برگزار كرد و از كنار آن به سادگي‌ عبور كرد در حالي كه بايد به واقعيت‌هايي كه باعث ترور اين‌دو بزرگوار شد با دقت نگاه كرد.

وي‌ افزود: اين كه آن روز يك رئيس جمهور و نخست وزير را سعي كردند از بين ببرند در واقع دنبال از بين‌بردن ‌نظام‌ بودند لذا امروز هم‌كه سال ها از آن روزها مي‌گذرد همچنان دشمنان اين‌ انقلاب دنبال ساقط كردن اين‌نظام هستند؛ حال بايد ديد چه اتقاقي افتاده كه هنوز اين دشمني وجود دارد در حالي‌كه مي بينيم در جهان مثلا حادثه بوسني كه روي‌مي‌دهد بعد از چند سال روابط كشورها عادي مي شود.

نوبخت گفت: زماني نازيسم و فاشيسم يك‌جبهه تشكيل دادند و ‌اين‌طرف هم كاپيتاليسم و سوسياليسم با هم متحد شدند؛ اتحاد اين‌ها باعث شد تا در جنگ‌جهاني دوم بيش از ۸۰‌ ميليون نفر از بين‌ بروند و ‌ متفقين بر متحدين پيروز شوند اما از نيمه دوم‌قرن‌ بيستنم اين دو اتحادشان به نفاق منجر شد كه نتيجه ان بوجود آمدن‌جنگ سرد است به همين‌جهت مي بينيم كه كودتا هايي را براي ثابت‌كردن تفكرات خود انجام مي دهند.

وي افزود: در چنين وضعيتي مجتهد‌ جامع الشرايطي حرفي‌عنوان ‌كرد ‌كه مي‌توان نه به شرق و‌ نه به غرب وابسته بود؛ اين‌ باعث شد نظامي كه به هيچ كدام وابسته نبود به نام جمهوري اسلامي ايران متولد شود.

معاون رييس جمهور افزود: منافقين معتقد بودند كه با ترور شهيدان رجايي، باهنر و مطهري به عنوان مغزها و دستان اين‌نظام اسلامي مي‌توان نظام را به سقوط كشاند و‌ در كنار آن اقدام به زدن سر انگشتان اين‌نظام يعني مردم كردند تا بلكه به‌ نتيجه مورد نظر خود دست يابند.

رئيس سازمان برنامه و بودجه گفت: بعد از اين‌ وقايع جنگ به‌ مردم كشورمان ‌تحميل شد تا بلكه از اين‌طريق نظام جمهوري اسلامي را در ايران ‌به سقوط بكشانند يعني دشمني با اين نظام‌ ادامه يافت اما چون نتوانستتد از اين‌طريق به‌ نتيجه برسند حمله به اسلام را آغاز كردند و براي همين منظور مي بينيم كه سربريدن افراد توسط تربيت يافتگان غرب را به عنوان اسلام معرفي مي كنند.

نوبخت افزود: امروز علي رغم‌ همه تحريم‌ها و تهديد هايي كه متوجه اين‌ نظام‌ است، امنيت‌ و‌ قدرت‌ موشكي ايران‌ را ببينيد در چه وضعيتي قرار دارد يا همين‌ اقتصاد ايران‌ كه وقتي بعضي ها به اصطلاح كم مي آوردند مي گويند به اقتصادتان نگاه كنيد ببنيد در چه وضعيتي‌ قرار دارد؛ اقتصاد ايران يكي از اقتصادهاي بزرگ‌ جهان است و اين‌را هم با تكيه بر مقياس هاي غربي‌ها عنوان مي‌كنيم.

انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما