plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۹
کد مطلب : ۱۱۶۱۳
به همّت بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه نجف آباد

11 سری جهیزیه در قالب طرح کمک مومنانه بین نیازمندان شهرستان نجف آباد توزیع شد

توزیع کمک مومنانه با ارزش بیش از 550 میلیون تومان
سپاه ناحیه نجف آباد، در قالب طرح کمک مومنانه، 11 سری جهیزیه شامل 22 قلم کالای اساسی مورد نیاز برای شروع یک زندگی را در سطح شهرستان نجف آباد توزیع کرد.
11 سری جهیزیه در قالب طرح کمک مومنانه بین نیازمندان شهرستان نجف آباد توزیع شد
به گزارش خبرنگار واحد نجف آباد ایصال نیوز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد از توزیع 11 سری جهیزیه در قالب طرح  کمک مومنانه بین نیازمندان شهرستان نجف آباد خبر داد. 

این جهیزیه ها با ارزش ریالی حدود پانصد میلیون ریال شامل 22 کالای اساسی مورد نیاز برای شروع زندگی در قالب یازده سری جهیزیه جمعاً به ارزش بیش از پنج میلیارد و 500 میلیون ریال توسط بسیجیان و پاسداران ناحیه نجف آباد در سطح این شهرستان توزیع گردید. 



این طرح با مشارکت فعال خیرین نجف آبادی در روز دوشنبه سوم شهریور ماه عملیاتی شد. 

حجت الاسلام اکبر احمدی، نماینده محترم ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد با بیان سطح بالای آمادگی این سپاه برای مشارکت در طرح های کمک مومنانه، خیرین نجف آبادی را به مشارکت بیش از پیش در طرح های کمک مومنانه فراخواند. 



وی در حاشیه آیین توزیع یازده سری جهیزیه توسط سپاه ناحیه نجف آباد، گفت: این اقدام در راستای کمک مومنانه مورد نیاز جامعه است و نیاز است خیرین شهرستان نجف آباد برای این موضوع کمک بیشتری در دستور کار قرار دهند تا امکان تهیه جهیزیه های بیشتری به منظور در اختیار قرار دادن بین نیازمندان فراهم شود. 

گفتنی ست پس از فراخوان مقام معظم رهبری به منظور رزمایش سراسری کمک مومنانه، تا کنون، سپاه ناحیه نجف آباد، در برنامه های متعدد و متنوعی طرح های کمک مومنانه خود را عملیاتی کرده است و با برنامه ریزی ستاد فرماندهی آن ناحیه، مراحل دیگری از این طرح خدا پسندانه را در دستور کار دارد. 

خیرین می توانند با مراجعه و هماهنگی با سپاه ناحیه نجف آباد، حوزه های مقاومت این ناحیه و پایگاه های بسیج سطح شهرستان نجف آباد، در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/*
۱۵
مرجع : روابط عمومی سپاه ناحیه نجف آباد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما