plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۱۱۳۲۴
در نشست خبری فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد

سرهنگ باباکلانی: رویکرد ما مشارکت دادن آحاد مردم برای ایجاد امنیت و آرامش است

کشفیات مواد مخدر 2 درصد افزایش داشته است
فرمانده انتظامی نجف‌آباد ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، گفت: تلاش، همدلی و همکاری مردم و اصحابه رسانه با حافظان امنیت مردم در نیروی انتظامی قابل تقدیر است.
سرهنگ باباکلانی: رویکرد ما مشارکت دادن آحاد مردم برای ایجاد امنیت و آرامش است
به گزارش خبرنگار واحد نجف آباد ایصال نیوز، نشست خبری سرهنگ محمد حسین باباکلانی، فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد پیش از ظهر روز دوشنبه (20مرداد) برگزار شد.

سرهنگ باباکلانی، فرمانده انتظامی نجف‌آباد، در این نشست ضمن گرامیداشت روز خبرنگار از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان تجلیل کرد.

 وی در ادامه این نشست، با اشاره به اینکه، نیروی انتظامی نجف آباد حسب دستور فرماندهی، به عنوان یکی از ارکان ستاد مقابله با کرونا، در کنار مسئولان شبکه بهداشت، بعنوان ضابط اجرا حضور فعال داشته است، گفت: در بحث پلمپ واحدهای متخلّف چه در زمینه مقابله با کرونا و چه در زمینه تخلفات بهداشتی، این نیرو فعال عمل کرده است.

سرهنگ باباکلانی در پاسخ به سئوالی درباره عزاداری ایام محرم گفت؛ عزاداری ایام محرم امسال براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا انشاء الله بطور شایسته با مسئولیت هیئت ها برگزار خواهد شد و نیروی انتظامی نیز براساس دستورالعمل ابلاغی در کنار مردم خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نجف آباد تاکید کرد: رویکرد ما و معاونت ها و همکارانم در نیروی انتظامی شهرستان، مبتنی بر مشارکت سازنده آحاد مردم برای ایجاد امنیت و آرامش است.

سرهنگ باباکلانی با تجلیل از خبرنگاران رسانه ای گفت؛ نیروی انتظامی شهرستان در بحث فرهنگ سازی و آگاهی بخشی جهت پیشگیری از حوادث، جرائم و تخلفات از پیشنهادات اصحاب رسانه و عموم مردم استقبال می کند.

فرمانده انتظامی نجف آباد در ادامه نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تشکر از همراهی خوب اکثریت کسبه محترم نجف‌آباد، اظهار داشت: امسال تاکنون حدود 600 فقره تاییدیه کسب برای اصناف صادر شده است.

همچنین این نیرو بطور متوسط روزانه 250 ماموریت گشت در شهرستان دارد و در بحث پلمپ واحدهای متخلّف برابر ضوابط عمل می کند.

وی با اشاره به افزایش کشفیات پلیس آگاهی در شهرستان به میزان 66 درصد و افزایش کشف کالای قاچاق گفت؛ این کشفیات بیانگر تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و موفقیت قابل تحسین این نیرو است.

سرهنگ باباکلانی افزود در بحث مبارزه با مواد مخدر در شهرستان، کشفیات در امسال 2 درصد افزایش داشته است و شناسایی عوامل قاچاق و توزیع مواد مخدر در شهرستان با قاطعیت ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نجف‌آباد در خصوص تخلفات فضای مجازی و بویژه کلاهبرداری های اینترنتی،گفت متأسفانه جرمهای اینترنتی و تخلفات فضای مجازی حدود 220 درصد افزایش داشته و لازم است شهروندان با آگاهی کامل و آموزش کافی و هوشیاری بالا، وارد فضای مجازی شوند.

سرهنگ بابا کلانی استفاده از سامانه 197 را بستر بسیار مناسب برای ارائه راهکار و پیشنهادات مردمی به این نیرو دانست و گفت از پیشنهادات و انتقادات سازنده مردم استقبال می کنیم.

وی افزود: تماس با سامانه 197 در 5 ماه گذشته 111 درصد افزایش یافته است.

 سرهنگ بابا کلانی در ادامه این نشست با تأکید بر لزوم حفظ آرامش و امنیت روحی و فکری جامعه، از همکاری رسانه ها و خبرنگاران در مقابله با شایعه سازان،و ترغیب مردم به افزایش آگاهی رسانه ای در استفاده از فضای مجازی تأکید کرد.

در این نشست سرهنگ صادقی معاونت اجتماعی، بر افزایش فرهنگ عمومی و سواد رسانه ای و بومی کردن پوشش خبری رویدادها تاکید کرد.

همچنین آقای لوح موسوی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر ادامه تعامل سازنده اصحاب رسانه با حافظان امنیت، از زحمات فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و همکاران ایشان برای ایجاد امنیت در جامعه تشکر کرد.

انتهای پیام/*
۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما