plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷
کد مطلب : ۱۱۲۵۶
نوک پای رحمتی، مانع برد بزرگ

شهرخودرو 2 - 2 استقلال تهران

تلاش برای کسب سهمیه در دقایق پایانی لیگ
بازی هیجان انگیز و جذاب شهرخودرو و استقلال در حالی با تساوی دو بر دو به پایان رسید که آبی ها در ثانیه های پایانی با درخشش رحمتی یک موقعیت عالی را از دست دادند.
شهرخودرو 2 - 2 استقلال تهران
به گزارش ایصال نیوز، آبی های پایتخت بعد از دو برد ارزشمند و روحیه بخش مقابل پارس جنوبی و سپاهان دوباره به جایگاه دوم جدول رده بندی برگشتند و تلاش زیادی کردند تا این رتبه را حفظ کنند.

استقلال اما یک حریف سرسخت به نام شهر خودرو داشتند که خودش برای کسب سهمیه آسیایی می جنگد. از این رو شاهد یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب بودیم که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی دو تیم شهرخودرو و استقلال بسیار جذاب و دیدنی دنبال شد. در طول 90 دقیقه اتفاقات مختلفی رخ داد و موقعیت های بسیاری روی دروازه دو تیم خلق شد.

استقلال و شهر خودرو که برای کسب سهمیه می جنگند، در این مسابقه همه کار برای کسب پیروزی انجام دادند اما در نهایت زورشان به یکدیگر نرسید و در مسابقه ای تماشایی به تساوی دو بر دو رسیدند.

نکته قابل توجه این بود که هر دو تیم با تفکرات هجومی وارد زمین شدند و حتی وقتی هرکدام از تیم ها جلو افتادند هم رو به بازی دفاعی نیاوردند تا مسابقه بسیار جذاب دنبال شود.

در نهایت در پی موقعیت های زیادی که روی دروازه ها ایجاد شد سهم هر تیم دو گل بود تا یک امتیاز به حساب آنها واریز شود.

انتهای پیام/*
۲۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما