plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۱۱۲۵۰
رئیس جمهور فرانسه از بندر ویران شده بیروت بازدید کرد

مکرون در بیروت بر ارائه کمک‌های فوری بین‌المللی به لبنان تاکید کرد

ماهی گیری به وقت گل آلود بودن آب و هوای لبنان
رئیس‌جمهور فرانسه در اولین سخنان خود به محض ورود بر بیروت اعلام کرد، لبنان تنها نیست و وی برای ارائه کمک‌های فرانسوی، اروپایی و بین‌المللی به لبنان در روزهای آینده تلاش می‌کند. ماکرون اولین رئیس‌جمهوری است که پس از انفجار لبنان وارد این کشور می‌شود.
مکرون در بیروت بر ارائه کمک‌های فوری بین‌المللی به لبنان تاکید کرد
به گزارش ایصال نیوز، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه که ظهر امروز (پنجشنبه) وارد لبنان شد، ضمن ابراز امیدواری درباره ارائه کمک‌های بین‌المللی برای لبنان، اظهار داشت: لبنان با بحران سیاسی و اقتصادی روبه‌روست و نیاز به کمک فوری دارد.

رئیس‌جمهور فرانسه تصریح کرد، اگر اصلاحات لازم در لبنان انجام نشود، رنج این کشور ادامه پیدا خواهد کرد. وی تأکید کرد که برای ارائه کمک‌های فرانسوی، اروپایی و بین‌المللی به لبنان در روزهای آینده تلاش می‌کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان «ان ان ای» وی قبل از بازدید از محل انفجار در بندر بیروت گفت: پیام من پیام دوستی، محبت و صداقت است و برای تأمین کمک‌های بین‌‌المللی برای ملت لبنان تلاش می‌کنیم.

وی ضمن اعلام اینکه هواپیمایی فرانسوی حامل کمک به علاوه یک تیم جستجو به زودی وارد لبنان می‌شود، افزود: می‌دانیم که بحران در لبنان، بزرگ است و این بحران قبل از هر چیز، سیاسی و اخلاقی است که قربانی آن ملت لبنان هستند.

ماکرون ضمن اعلام اینکه قربانیان فرانسوی نیز در انفجار بیروت وجود دارند، افزود، پاریس طرح‌هایی برای حمایت از عملیات نجات دارد.

قرار است وی که در بدو ورود مورد استقبال «میشل عون» قرار گرفت، طی ساعت‌های آینده امروز با مقامات لبنان دیدار کند.

ماکرون اولین رئیس‌جمهور یک کشوری اروپایی است که پس از انفجار لبنان وارد این کشور می‌شود.

انتهای پیام/*
۲۱
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما