plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۱
کد مطلب : ۱۱۱۸۵

حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه

در پی حملات جنگنده ها و بالگردهای رژیم صهیونیستی علیه اهدافی در جولان و جنوب سوریه، پدافند هوایی ارتش سوریه با شناسایی و رهگیری تعدادی از موشک ها، با حملات دشمن متجاوز مقابله کرد.
حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه
به گزارش ایصال نیوز، پدافند دفاع هوایی ارتش سوریه از نخستین ساعات بامداد امروز سه شنبه با اهداف متخاصم در حریم هوایی ریف دمشق مقابله کرده است.

یک منبع نظامی سوری هم اعلام کرد: از ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه شامگاه دوشنبه، بالگردهای دشمن صهیونیست چندین راکت به سوی مناطقی از قنیطره شلیک کردند که این حمله خسارت‌های مادی اندکی بر جا گذاشت.

شبکه خبری المیادین نیز اعلام کرد که یک بالگرد رژیم صهیونیستی، منطقه خط مقدم در ریف القنیطره را در جنوب سوریه هدف قرار داده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: «جنگنده ها و بالگردهای جنگی حملاتی را علیه اهدافی وابسته به ارتش سوریه در جنوب این کشور و در پاسخ به (ادعای) عملیات بمب گذاری کنار جاده ای که روز یکشنبه در جنوب جولان (اشغالی) خنثی شد، انجام دادند.»

در اقدامی کم سابقه، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای،با به عهده گرفتن مسئولیت حملات هوایی دیشب و بامداد امروز در هدف قرار دادن مراکز دیدبانی و پدافندی ارتش سوریه، تهدید کرد که ارتش اسرائیل آمادگی هر حمله دیگری را به مواضع ارتش سوریه دارد. 

رژیم صهیونیستی معمولاً بطور رسمی حملات به سوریه را به‌عهده نمی گرفت و بیشتر سکوت می کرد.

خبرگزاری سوری «سانا» هم گزارش داد که بالگردهای رژیم صهیونیستی برخی از نقاط دفاعی و پدافندی ارتش سوریه در قنیطره را هدف قرار داده اند که بر اساس برآوردهایی  اولیه به بروز خسارت های مالی منجر شده است.

یک منبع نظامی سوریه به خبرگزاری سوریه تاکید کرد؛ پدافند هوایی ارتش عربی سوریه، دیشب و بامداد امروز با دفع اکثر حملات، دشمن متخاصم را ناکام گذاشت.

انتهای پیام/*
۲
مترجم : احمد امینی
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما