plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
کد مطلب : ۱۱۱۴۶

توضیحات وزیر اطلاعات درباره دستگیری سرکرده گروه تروریستی تندر

وزیر اطلاعات در توضیح موضوع دستگیری سرکرده گروه تروریستی "تندر" به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: افرادی همچون شارمهد با تکیه به آمریکا و رژیم صهیونیستی اشتباه کردند و این دو، تا زمانی از این افراد حمایت می کنند که نفعی برایشان داشته باشند.
توضیحات وزیر اطلاعات درباره دستگیری سرکرده گروه تروریستی تندر
به گزارش ایصال نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی شنبه شب در یک گفت وگوی تلویزیونی درباره دستگیری "جمشید شارمهد" سرکرده گروه تروریستی تندر به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) یادآور شد: این نخستین عملیات پیچیده وزارت اطلاعات در ضربه به معاندین نیست؛ قبلاً از این اقدامات زیاد داشته‌ایم که (در این مجال) قابل ذکر نیست.

وزیر اطلاعات توضیح داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی اشتباه کردند که فکر می کردند سرکرده گروه تندر، منشاء اقدام علیه ایران است و اشراف سربازان گمنام موجب شد بموقع به این گروه ضربه نهایی وارد شود.

علوی ادامه داد: هنوز هم که هنوز است برخی از اینها باورشان این نیست که ایشان در ایران دستگیر شده و در ایران در اختیار سرویس اطلاعاتی قرار گرفته است بلکه خیال می کنند که ایشان در خارج از کشور است و عکس ها هم مربوط به خارج است که انشاالله در آینده ای نزدیک به همه چیز واقف خواهند شد.

وی تصریح کرد: پیش‌تر با توجه به جنایات این فرد در شیراز به اینترپل اعلام کردیم اما اتفاقی برای دستگیری وی نیفتاد. «اینترپل می دانست این فرد، تروریست است اما متعرض او نمی شدند. همانند محمدرضا کلاهی صمدی که ۳۰ سال با عنوان جعلی در هلند زندگی کرد؛ او عامل اتفاق تروریستی ۷ تیر بود که با هویت جعلی در این کشور زندگی کرد و در نهایت به طور مرموزی کشته شد.»

حجة الاسلام علوی عنوان کرد: به رغم آنکه پلیس بین الملل مأمور دستگیری او بود، کاری با وی نداشتند که این نشان از پوچی شعار غربی ها در مبارزه با تروریسم است.
سربازان گمنام امام زمان(عج) روز شنبه (11 مرداد ماه) به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا ضربه اساسی وارد کردند و در عملیاتی پیچیده سردسته گروه تروریستی «تندر» (انجمن پادشاهی) را در اختیار گرفتند.

جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد، در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار تروریستی در حسینیه سیدالشهدای شیراز را طراحی و هدایت کرد که طی آن، ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی زخمی شدند.

منفجر کردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب‌های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجر کردن حرم حضرت امام خمینی(ره) هنگام برگزاری مراسم عمومی از دیگر عملیاتی بود که این گروه تروریستی قصدانجام آنها را داشت ولی با تسلط اطلاعاتی مأموران وزارت اطلاعات ناکام ماند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما