plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۲
کد مطلب : ۱۱۱۴۵
استقلال 2- 1 سپاهان

خیز آبی ها برای نایب قهرمانی در لیگ برتر

بازی تماشایی آبی پوشان در مصاف با سپاهان
استقلال شامگاه شنبه و در یک بازی مهیج و پرتنش موفق شد ده نفره، دو بر یک سپاهان را شکست دهد و رتبه دوم جدول را دوباره پس بگیرد.
خیز آبی ها برای نایب قهرمانی در لیگ برتر
به گزارش ایصال نیوز، آبی های پایتخت بعد از پیروزی که مقابل پارس جنوبی به دست آوردند، از نظر روحی شرایط خوبی پیدا کردند و برای برد در مصاف حساس با سپاهان هم قسم شدند.

اگرچه داور بازی در نیمه اول آرش رضاوند را اخراج و استقلال را 10 نفره کرد، اما آبی ها با تغییراتی که فرهاد مجیدی در ترکیب تیمش در نیمه دوم ایجاد کرد با انجام یک بازی منطقی به دو گل رسیدند و در نهایت دو بر یک پیروز شدند.

البته استقلال در دقایق پایانی خوش شانس هم بود که گل تساوی را دریافت نکرد اما به هر حال این پیروزی در مسیر نایب قهرمانی در لیگ برتر و کسب سهمیه به آبی ها کمک شایانی خواهد کرد.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ شنبه 11 مرداد ماه 99/ ساعت 21:30 ورزشگاه آزادی تهران/ بدون تماشاگر داور: بیژن حیدری/ کمک ها: علی میرزابیگی و علیرضا ایلدروم/ داور چهارم: یاسر همرنگ ناظر: فریدون اصفهانیان

*  شرح گل:

یک بر صفر استقلال(شیخ دیاباته):

در دقیقه 52: شیخ دیاباته در موقعیت تک به تک به پیام نیازمند قرار گرفته بود اما قبل از ضربه زدن مهاجم خارجی استقلال، او با شایان مصلح برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دیاباته خودش پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای فنی دروازه پیام نیازمند را گشود.

دو بر صفر استقلال(شایان مصلح-گل به خودی):

در دقیقه 66 ضد حمله استقلال در محوطه جریمه به محمد دانشگر رسید و این مدافع توپ را به دهانه دروازه فرستاد که شایان مصلح به اشتباه دروازه سپاهان را گشود و عامل به ثمر رسیدن گل دوم استقلال شد.

دو بر یک سپاهان(محمد محبی):

در دقیقه 82 اشتباه عارف غلامی در دفع توپ باعث شد تا بازیکنان سپاهان صاحب یک موقعیت خوب شود. پاسکاری خوب سپاهانی ها در نهایت به محمد محبی رسید و او از روی خط محوطه جریمه با یک ضربه دقیق و فنی دروازه ابی ها را باز کرد.

*دقایق حساس:

دقیقه 17: شوت از راه دور مسعود ریگی با اختلاف اندکی از کنار دروازه سپاهان عبور کرد.

دقیقه 22: ضربه مهاجم سپاهان از فاصله ای نسبتا دور را سیدحسین حسینی راهی کرنر کرد.

دقیقه 30: ضربه سر کی روش استنلی به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 36: شلیک زیبای فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه با اختلاف اندکی فضای بالای دروازه سپاهان را شکافت.

دقیقه 38: ارسال خطرناک بازیکنان سپاهان روی دروازه با ضربه سر کی روش استنلی همراه شد و در ادامه مهاجمان سپاهان می توانستند ضربه نهایی را بزنند اما روی حسینی خطا اعلام شد.

دقیقه 47: اشتباه مدافعان استقلال باعث شد توپ به محمد محبی برسد. او پاس عرضی برای استفاده کی روش استنلی ارسال کرد اما مدافعان استقلال توپ را برگشت دادند.

دقیقه 85: علی قربانی مهاجم سپاهان در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 89: شوت خطرناک مهدی کیانی با برخورد به دستان حسینی راهی کرنر شد.

حاشیه ها

*امیر قلعه نویی به دلیل بیماری در این مسابقه روی نیمکت تیمش حضور ندارد و دستیارانش تیم را ارنج می کنند.

*دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به همراه سایر دستیارانش لحظاتی پیش وارد ورزشگاه آزادی شدند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

* امید نورافکن بازیکن سابق استقلال پیش از آغاز دیدار با مدد جباری عضو با سابقه تدارکات استقلال احوال پرسی گرمی داشت.

* علی دشتی که به علت مصدومیت نامش در لیست استقلال وجود ندارد، این دیدار را از روی سکوها تماشا می‌کند.

*از بین بازیکنان استقلال تنها این مسعود ریگی بود که به سمت نیمه سپاهانی ها رفت و بازیکنان این تیم به خوش و بش پرداخت.

*آرش رضاوند بعد از اخراج با اعتراض فراوان به صحنه زمین بازی را ترک کرد. همچنین فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها نیز بعد از این صحنه اعتراض شدیدی به اخراج شاگردش داشت.

*وریا غفوری از اوایل مسابقه درگیری های زیادی با هم داشتند و در دقیقه 40 کار آنها به درگیری لفظی میان آنها کشید و با ورود بیژن حیدری و نشان دادن کارت زرد به هردوی آنها غائله ختم به خیر شد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما