plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۱۱۱۳۴
رییس موسسه بیماری‌های عفونی ایالات متحده مطرح کرد

احتمال عرضه واکسن کرونا در امریکا تا پایان سال میلادی وجود دارد

احتمالاً در سال ۲۰۲۱ آمریکایی‌ها می‌توانند واکسن کووید19 را تهیه کنند
دکتر آنتونی فاوچی نسبت به دسترسی آمریکایی‌ها به واکسن کرونا تا پایان سال، محتاطانه ابراز خوشبینی کرد.
احتمال عرضه واکسن کرونا در امریکا تا پایان سال میلادی وجود دارد
به گزارش ایصال نیوز، براساس خبر خبرگزاری آسوشیتدپرس، دکتر "آنتونی فاوچی" رییس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی ایالات متحده می‌گوید، زمانی که واکسن به تایید رسید، در ابتدا یک اولویت‌بندی رعایت خواهد شد که چه کسانی ابتدا از آن استفاده کنند.

وی با حضور در مجلس نمایندگان آمریکا به قانون‌گذاران اطمینان داد که به محض تایید واکسن کرونا، عموم آمریکایی‌ها در یک بازه زمانی قابل قبول به آن دسترسی خواهند داشت.

فاوچی که در جلسه تحقیقات مجلس نمایندگان درباره واکنش کشور به این بیماری فراگیر حضور یافته بود، گفت تا حد زیادی خوشبین است که تا سال آینده میلادی یک واکسن برای بیماری کرونا در دسترس قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: «من معتقدم که سرانجام طی سال ۲۰۲۱ آمریکایی‌ها بتوانند این واکسن را تهیه کنند.»

به گفته این پزشک ارشد آمریکایی، وقتی واکسن به تایید رسید در ابتدا یک اولویت‌بندی مد نظر قرار خواهد گرفت که چه کسانی زودتر از آن استفاده کنند.

وی عنوان کرد: «فکر نمی‌کنم همه بلافاصله بتوانند این واکسن را تهیه کنند. اما سرانجام در یک بازه زمانی قابل قبول هر آمریکایی که به این واکسن نیاز خواهد داشت، می‌تواند از آن استفاده کند.»

مقامات بهداشت و درمان ایالات متحده تحت هدایت کاخ سفید برنامه‌ای را برای تولید ۳۰۰ میلیون دوز از واکسن کرونا در یک بازه زمانی فشرده اجرا می‌کنند.

به گفته دکتر فاوچی، ۲۵۰ هزار آمریکایی برای شرکت در آزمایش‌های واکسن ویروس کرونا ابراز علاقه کرده‌اند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما