plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۱۱۰۴۴
سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد

۲۱۲ بیمار کرونایی دیگر نیز در 24 ساعت گذشته جان باختند

سه هزار و ۸۱۹ بیمار در وضعیت شدید قرار دارند
دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۶ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۳۶ نفر از آنها بستری شدند.
۲۱۲ بیمار کرونایی دیگر نیز در 24 ساعت گذشته جان باختند
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، سخنگوی این وزارتخانه با اعلام این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۹۳ هزار و ۶۰۶ نفر رسیده است، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۹۱۲ نفر رسید.

سیما سادات لاری با بیان این که خوشبختانه تا کنون ۲۵۵ هزار و ۱۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود: متاسفانه ۳۸۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: تا کنون دو میلیون و ۳۵۳ هزار و ۵۳۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی با بیان این که همانند روزهای گذشته استانهای مازندران، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: همچنین استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما