plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۶
کد مطلب : ۱۰۹۷۱
کفش سیندرلا تقدیم به سردار

«آزمون» با افتخار «آقای گل» لیگ برتر روسیه شد

جام قهرمانی لیگ برتر روسیه در دستان تیم آزمون
ستاره ایرانی زنیت در حضور تعویضی‌اش موفق به گلزنی برابر روستوف شد تا به عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه برسد. تیم باشگاهی آزمون چهار هفته قبل قهرمان لیگ برتر روسیه شد.
«آزمون» با افتخار «آقای گل» لیگ برتر روسیه شد
به گزارش ایصال نیوز، رقابت‌های هفته سی‌اُم و پایانی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر روسیه، چهارشنبه شب پیگیری شد و به پایان رسید که در یکی از بازی‌ها، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که برخلاف دو مسابقه اخیرش سردار آزمون را در ترکیب نداشت و جزو نفرات ذخیره می‌دید، از ساعت ۲۰:۳۰ دیشب در استادیوم روستوف آرنا مقابل تیم رده پنجمی روستوف قرار گرفت.

نیمه اول با برتری یک بر صفر روستوف به پایان رسید که این نتیجه موجب شد تا زنیت سنت‌پترزبورگ در شروع نیمه دوم سه تعویض همزمان برای تقویت خط حمله‌اش انجام دهد و سرگئی سماک، نفراتی مثل سردار آزمون و آرتم زیوبا را به ترکیب تیمش اضافه کند.

آزمون که تا پیش از این مسابقه ۱۶ گل به ثمر رسانده و برای رسیدن به صدر جدول گلزنان، تنها یک گل با آرتم زیوبا هم‌تیمی خود در زنیت سنت‌پترزبورگ فاصله داشت، در نیمه دوم تمام تلاش خود را برای دستیابی به عنوان آقای گلی انجام داد که توانست به خوبی این ماموریت را مقابل تیم سابق خود انجام دهد.

در دقیقه ۷۲ امیلیانو ریگونی با حرکت در عرض داخل محوطه جریمه روستوف و شوت زمینی برای زنیت سنت‌پترزبورگ گلزنی کرد و سه دقیقه بعد هم آزمون این کار را انجام داد تا تیمش در زمین روستوف پیش بیفتد.

آزمون که دربازی رفت حضور نداشت و در مسابقه امشب تشنه گلزنی مقابل روستوف بود، در دقیقه ۷۵ ارسال زمینی اولگ شاتوف از جناح راست زمین را با حضور به موقع در مقابل تیرک اول و محوطه ۶ قدم حریف، با ضربه بغل پای چپ تبدیل به گل دوم تیمش کرد تا به صدر جدول گلزنان برسد.

زنیت که چهار هفته قبل قهرمانی‌اش در لیگ برتر روسیه را قطعی کرده بود، امشب موفق به کسب برتری ۲ بر یک مقابل روستوف شد تا فصل را با ۷۲ امتیاز و ۱۵ امتیاز بیشتر نسبت به لوکوموتیو مسکو رده دومی به پایان رساند.

سردار آزمون با گلزنی در دیدار امشب مقابل روستوف، تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۷ رساند تا به صورت مشترک به همراه آرتم زیوبا، به کفش طلای فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر روسیه دست پیدا کند و برای نخستین بار در دوران حضورش در فوتبال اروپا، به این افتخار ارزشمند برسد و موفق شد کفش طلای روسیه ر ا کسب کند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما