plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۱۰۹۳۳

سید عباس صالحی: دل‌ مان برای نفس روح الله رجایی در رسانه تنگ می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه توئیتری خود برای از دست دادن روح الله رجایی، سردبیر روزنامه جام جم نوشت: دل مان برای نگاه و نفس گرم او در رسانه و هیات و حرم، تنگ می شود. کرونا تصویر تنهایی و مرگ را در آینه زندگی آورد.
سید عباس صالحی: دل‌ مان برای نفس روح الله رجایی در رسانه تنگ می‌شود
به گزارش ایصال نیوز، سید عباس صالحی دوشنبه شب در ادامه این توئیت آورده است: کرونا تصویر تنهایی و مرگ را در آینه زندگی آورد. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه این توئیت، تاکید کرد: امروز با جوان شاداب، سختکوش و دلداده اهل بیت (ع ) «روح الله رجایی» هم وداع کردیم. دل مان برای نگاه و نفس گرم او در رسانه و هیات و حرم تنگ می شود.

زنده یاد «روح الله رجایی » هفته گذشته از مثبت بودن تست کرونایش خبر داده بود و به همین علت نیز از همان زمان اعلام نتیجه مثبت آزمایش تست کرونایش به محل کار خود در روزنامه جام جم مراجعه نکرد.

این فعال رسانه ای با توجه به ابتلای به این بیماری مدت زمانی را از هفته گذشته به درمان پرداخت و روند درمانش همچنان ادامه داشت. زنده یاد رجایی در مدت زمان طول درمان خود، پیامی تصویری را نیز برای اطلاع رسانی در فضای مجازی بخاطر مبارزه اش با بیماری کرونا منتشر کرد. امیدواری به روند بهبودی و بالا رفتن اکسیژن خون زنده یاد رجایی طی روزهای گذشته موجب شادی دوستان و همکاران وی شده بود اما در کمال ناباوری روز دوشنبه خبر درگذشت وی به گوش رسید.

وی متولد ۱۳۶۱ و دانش آموخته مقطع دکتری رشته علوم ارتباطات بود و از سال ۱۳۸۰ به صورت حرفه ای به کار روزنامه نگاری اشتغال داشت. رجایی سابقه حضور در رسانه های مختلف از جمله روزنامه همشهری، همشهری جوان و تهران امروز را در کارنامه داشت.
وی پیش از این در سمت معاون اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر و همچنین معاون روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی مشغول به فعالیت بود.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما