کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی تبریز؛

از تمام اختیارات قانونی خود برای حل مشکلات بخش تولید استفاده می‌کنیم

حمایت از بخش تولید و صاحبان صنایع را وظیفه خود می‌دانیم

20 فروردين 1398 ساعت 23:28

استاندار آذربایجان شرقی گفت: حمایت از بخش تولید و صاحبان صنایع را وظیفه خود می‌دانیم و از تمام اختیارات قانونی خود در این راستا استفاده می‌کنیم.


به گزارش ایصال نیوز از استانداری آذربایجان شرقی، دکتر محمدرضا پورمحمدی در دیدار با اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز، با اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر استان، اظهار داشت: استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها می‌تواند استان ما را به جایگاه شایسته خود برساند.

وی، موقعیت جغرافیایی و نیروی انسانی توانمند را یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استان ذکر کرد و گفت: فرصت تعامل با چند کشور منطقه ظرفیت قابل توجهی است که با فعال‌سازی دیپلماسی اقتصادی می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه باید از تولیدکنندگان واقعی حمایت کنیم، افزود: حمایت از بخش تولید تنها به معنی ارائه تسهیلات نیست و در این زمینه، اثربخشی واحدهای تولیدی و اهلیت صاحبان و مدیران آنها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی از جمله ظرفیت نمایندگان مجلس در اصلاح قوانین و تسهیل روند تولید، خاطرنشان کرد: درخصوص مشکلاتی که به استان مربوط است بنده خود را جزو اعضای اتاق بازرگانی می‌دانم و با استفاده از تمام اختیارات قانونی برای حل این مشکلات تلاش می‌کنم.

پورمحمدی همچنین انتخاب اعضای جدید هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد این هیأت با استفاده از تجربیات و دیدگاه‌های اعضای پیشین و صاحبان فکر و اندیشه منشأ تحولات مثبت در راستای رونق بخش تولید استان باشد.

صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز هم در این دیدار شور و شوق بی‌سابقه در انتخابات هیأت نمایندگان این اتاق را نشان‌دهنده عملکرد قابل قبول آن دانست و تأکید کرد که اعضای جدید هیأت با حمایت‌های مدیریت ارشد استان به دنبال تحقق رسالت‌ها و برنامه‌های توسعه اقتصادی خواهند بود.

سایر اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز هم در این دیدار دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مختلف بخش صنعت و تولید بیان کردند.

انتهای پیام /*


کد مطلب: 1070

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/1070/تمام-اختیارات-قانونی-خود-حل-مشکلات-بخش-تولید-استفاده-می-کنیم

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir