plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
کد مطلب : ۱۰۶۵۳

پس از ابتلای چند نماینده به کرونا، ماسک زدن در مجلس اجباری شد

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: با توجه به شیوع بیشتر ویروس کرونا حضور مقامات اجرایی به مدت 2 هفته در مجلس محدود می‌شود. تاکنون ۵ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شده‌اند.
پس از ابتلای چند نماینده به کرونا، ماسک زدن در مجلس اجباری شد
به  گزارش ایصال نیوز، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست ناظران هیأت رئیسه مجلس، گفت: با توجه به افزایش مبتلایان به کووید-۱۹ مقرر شد تا تمام نمایندگان و کارکنان و مراجعه‌کنندگان به مجموعه مجلس از ماسک استفاده کنند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا مراجعات مردمی برای انجام امور به مدت ۲ هفته به صورت غیر حضوری انجام شود و در این 2 هفته نمایندگان امورات مردم را به صورت تلفنی یا به هر طریق دیگری که به صورت غیر حضوری باشد انجام خواهند داد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در جلسه مقرر شد تا مراجعه مقامات اجرایی نیز در این ۲ هفته به مجلس محدود شود و به عنوان مثال تنها معاونین پارلمانی آنها در مجلس حضور داشته باشند.

سلیمی خاطرنشان کرد: در مورد جلسات کمیسیون‌ها و حضور مقامات در کمیسیون‌های مجلس بعداً تصمیم‌گیری خواهد شد و تصمیمی که امروز اتخاذ شد برای مجموعه ساختمان مجلس است.

گفتنی است، به گزارش تسنیم، طی روزهای اخیر نیز همزمان با اوج شیوع بیماری کرونا، اخباری رسیده که چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم نیز به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که برای گذراندن دوره درمان در قرنطینه به ‌سر می‌برند. اسامی نمایندگانی که تاکنون به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، به شرح زیر است:

**محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان در مجلس
**حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس
**حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس
**علی‌عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس

انتهای پیام/*
۳
مرجع : خبرانلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما