plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۱۰۶۴۷
در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا

استاندار اصفهان: همراهی مردم لازمه مقابله با بیماری کروناست

پرسنل درمان از عدم رعایت مردم خسته اند
دکتر عباس رضایی با بیان اینکه از فردا ۱۵ تیرماه ورود افراد بدون ماسک در مجموعه اداری و اماکن سربسته، بانک‌ها، مترو و اتوبوس ممنوع است، ادامه داد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خدماتی ارایه نخواهد شد.
استاندار اصفهان: همراهی مردم لازمه مقابله با بیماری کروناست
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رییس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، اظهار داشت: باید تمام هم و غم را در خصوص پیشگیری بالا رفتن امار کرونا به کار ببندیم.

وی با بیان اینکه برای سلامتی نمی‌توان قیمت تعیین کرد، اظهار کرد: پرسنل بهداشت و درمان خسته از کار نیستند بلکه خسته از عدم رعایت مردم هستند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مردم اصفهان در زمینه تفکر و ایده توانا هستند اما انتظار بیشتر ما از مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه از فردا ۱۵ تیرماه ورود افراد بدون ماسک در مجموعه اداری و اماکن سربسته، بانک‌ها، مترو و اتوبوس ممنوع است، ادامه داد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خدماتی ارایه نخواهد شد.

رضایی افزود: زمانی اقدامات موثر خواهد شد که مردم همکاری کرده و از حضور در مجالس غیر ضروری پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه باید تمهیدات زندگی با کرونا را فرابگیریم، خاطرنشان کرد: باید در زمینه زندگی با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فرهنگ سازی صورت بگیرد.

استانداری اصفهان بیان کرد: بنا به تاکید رییس جمهوری فردی که کرونا مثبت می‌شود باید از حضور در مجامع پرهیز کند و به محل کار و خانواده وی اطلاع داده شود.

به گفته وی، شست ‌و شوی مکرر دست‌ها، استفاده از ماسک، دوری از تجمعات بی‌جهت و بی‌مورد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم تجمع در پارک‌ها می‌توان کرونا را شکست داد.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما