plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۱۰۶۴۶
در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا

استاندار تهران: فاصله گذاری اجتماعی در کلانشهر تهران با افت شدیدی همراه شده است

بیماران بخش ویژه بیمارستان‌های استان تهران افزایش یافته است
انوشیروان محسنی بندپی ضمن درخواست از شهروندان برای اجرایی شدن مصوبه الزام استفاده از ماسک در مجامع عمومی گفت: شهروندانی که دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را رعایت نکنند پس از دریافت تذکر و راهنمایی و در مرحله دوم از ورود آنها به دستگاه‌های اداری و حمل و نقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی جلوگیری می‌شود.
استاندار تهران: فاصله گذاری اجتماعی در کلانشهر تهران با افت شدیدی همراه شده است
به گزارش ایصال نیوز، پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: میزان مراجعه، بستری و بیماران بخش ویژه در بیمارستانهای استان تهران هفته گذشته افزایش یافته و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی در امکان عمومی باعث تشدید این ویروس شده است.

وی در خصوص علت کاهش فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه داد: مقرر بود پس از بازگشایی، دستگاه‌های متولی امر، اتحادیه ها و برخی از صنوف دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را رعایت کنند اما در عمل همکاری موثری را در این خصوص شاهد نبوده ایم به همین دلیل میزان فاصله گذاری اجتماعی در کلانشهر تهران با افت شدیدی همراه شد که نتیجه آن گسترش انتقال شیوع کرونا بود.

 وی گفت: از همه شهروندان و متولیان امر درخواست می‌شود در اجرایی کردن دستورالعمل استفاده از ماسک که از ۱۵ تیرماه اجباری خواهد شد همکاری لازم را داشته باشند تا زمینه قطع انتقال چرخه ویروس کویید ۱۹ فراهم شود.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما