plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۱۰۵۸۹
پس از از دیدار گروسی با رایان هوک

توصیه عراقچی به مدیرکل آژانس انرژی اتمی برای رعایت فاصله اجتماعی و سیاسی در ملاقات با هوک

رایزنی های هوک برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از ملاقاتش با برایان هوک را به رعایت فاصله اجتماعی و سیاسی توصیه کرد.
توصیه عراقچی به مدیرکل آژانس انرژی اتمی برای رعایت فاصله اجتماعی و سیاسی در ملاقات با هوک
به گزارش ایصال نیوز، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران چهارشنبه شب، در توئیتی در واکنش به دیدار رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران خطاب به گروسی به وی توصیه کرده است: «بهتر است فاصله اجتماعی و سیاسی هر دو را حفظ کرد.»

وی در این توئیت از هشتگ‌های بیطرفی و حرفه‌ای‌گری استفاده کرده است.
گروسی در توئیتی با انتشار تصویری از ملاقاتش با برایان هوک نوشته است: امروز با برایان هوک نماینده ویژه آمریکا دیدار و درباره اجرای وظایف پادمانی ایران گفت‌وگو کردیم.

پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، «برایان هوک» نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران و «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه، در وین با محوریت ایران دیدار کردند.

هوک همچنین با «الکساندر شالنبرگ» وزیر خارجه اتریش در خصوص تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران رایزنی کرد.

برایان هوک در این هفته به سه کشور عربی حوزه خلیج فارس شامل بحرین، امارات و عربستان سفر و با مقامات این کشورها دیدار و درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران به رایزنی بپردازد و از آنجا به فلسطین اشغالی رفت تا درباره ایران، با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما