plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
کد مطلب : ۱۰۵۸۴
در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه

قالیباف: سازش و وادادگی در مقابل صهیونیست‌ها راه به جایی نخواهد برد

صهیونیست‌ها فقط زبان مقاومت را می فهمند
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گذشت زمان ثابت کرده که صهیونیست‌ها فقط زبان مقاومت را می فهمند و سازش و وادادگی در مقابل آنها راه به جایی نخواهد برد. 
قالیباف: سازش و وادادگی در مقابل صهیونیست‌ها راه به جایی نخواهد برد
به گزارش ایصال نیوز از خانۀ ملّت، اسماعیل هنیه در تماس تلفنی دکتر قالیباف با وی، با تاکید بر مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی که نقش محوری در مقاومت علیه رژیم اشغالگر داشت، گفت: مردم فلسطین و جنبش حماس مقاومت خود را تا خروج صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی ادامه خواهند داد.

وی با انتقاد از سکوت برخی کشورها در قبال خوی اشغالگری رژیم صهیونیستی و گام های توسعه طلبانه این رژیم، افزود: ما موضع سکوت برخی کشورهای منطقه را که به دنبال عادی سازی روابط خود با دشمن صهیونیستی هستند محکوم می کنیم. 

هنیه ادامه داد: ما قدردان جمهوری اسلامی ایران هستیم که همواره حامی پایمردی و پایداری مقاومت مردم فلسطین است و امیدواریم با تداوم و تقویت همکاری های فیمابین مانع اجرای توطئه های اشغالگران از جمله طرح موسوم به معامله قرن و الحاق بخشی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی باشیم.

رییس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: ما در اوج قدرت هستیم و یقین داریم پیروزی از آن مردم فلسطین بوده و دوران اشغالگری صهیونیست ها رو به زوال است.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این تماس تلفنی ضمن تشکر از تبریک صمیمانه اسماعیل هنیه، مقاومت مردم فلسطین و رشادت های مجاهدان جنبش حماس را ستود و نقش رهبران گروه‌های فلسطینی در تداوم مقاومت و پیروزی بر دشمن صهیونیستی را مهم ارزیابی کرد.

قالیباف گفت: گذشت زمان ثابت کرده که صهیونیست‌ها فقط زبان مقاومت را می فهمند و سازش و وادادگی در مقابل آنها راه به جایی نخواهد برد. 

وی افزود: ما در جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مردم فلسطین هستیم و بر این باوریم مجاهدت های مبارزان فلسطینی مانع تحقق نقشه هایی مانند معامله قرن و ماجراجویی اخیر صهیونیست ها برای الحاق بخشی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی است.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تلاش برخی طرف‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس خطای راهبردی است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما