plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵
کد مطلب : ۱۰۵۶۷

افزایش جان‌باختگان و مصدومین حادثه کلینیک سینا اطهر به ۳۳ تن

روابط عمومی اورژانس کشور از افزایش جان‌باختگان انفجار و حریق در کلینیک سینا اطهر به ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ تن در پی وقوع این حادثه خبر داد.
افزایش جان‌باختگان و مصدومین حادثه کلینیک سینا اطهر به ۳۳ تن
به گزارش ایصال نیوز، روابط عمومی اورژانس کشور اعلام کرد، ساعت ٢٠:۵۶ شب گذشته حادثه انفجار و حریق در کلینیک درمانی سینا اطهر رخ داد که تاکنون ١٩ تن از جمله ١۵ زن و چهار مرد بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

روابط عمومی اورژانس کشور از انتقال هفت مصدوم به مرکز درمانی خبر داد و اعلام کرد که مصدومان خانم ۴۵ساله از پرسنل، آقا ۴٢ ساله آتش‌نشان، آقای ٣٧ ساله و خانم‌های ۵٠، ٢٣، ٣٧ و ٢۵ ساله بوده‌اند که طبق اعلام ستاد، نیمی از مصدومان به زودی ترخیص خواهند شد.

روابط عمومی اورژانس کشور اعلام کرد که هفت نفر نیز در محل حادثه، درمان شدند.
این آتش‌سوزی با تلاش و جانفشانی آتش‌نشانان و پشتیبانی ماموران اورژانس و امدادگران هلال‌احمر پس از ۲ ساعت مهار شد.

 گفتنی است، ایرج حریرچی سه‌شنبه شب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، بیان کرد: دی کلینیک سینا اطهر یک مرکز دندانپزشکی و تصویربرداری است و برخی اعمال جراحی سبک در آن انجام می‌شد.

وی همچنین اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وجود مواد رادیواکتیو در محل حادثه را هم تکذیب کرد و افزود: در این کلینیک رادیولوژی معمولی دایر بوده است.

سردار هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز اعلام کرد: علت وقوع حادثه آتش سوزی کلینیک "سینا اطهر" توسط کارشناسان آتش نشانی و کارآگاهان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما