plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۱۰۵۵۰

صدور حکم اعدام برای روح الله زم

توضیح درباره بازداشت مدیرعامل خیریه امام علی(ع)
سخنگوی قوه قضاییه درباره حکم روح الله زم گفت: این حکم در موعد مقرر صادر شد و دادگاه حکم خود را مبنی بر محکومیت زم صادر کرده است اما حکم بدوی است
صدور حکم اعدام برای روح الله زم
به گزارش ایصال نیوز، اسماعیلی گفت: برای روح الله زم به لحاظ موارد اتهامی متعدد نهایتا به مصداق افساد فی الارض، حکم اعدام صادر شده است. وی با اشاره به اینکه این متهم به حبس هم محکوم شده است گفت: البته این حکم غیر قطعی است و اگر فرجام خواهی شود پرونده به دیوان عالی کشور خواهد رفت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به گلایه ای درباره عدم ارتباط مسؤولان قضایی با رسانه ها نیز گفت: در ارتباط با بسیاری از اخبار مطرح شده بارها گفته ایم که ما معذوریت های قانونی داریم. اگر این معذوریت ها نباشد می توان بهتر عملکرد اما این معذوریت ها ما را با محدودیت هایی مواجه کرده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره دستگیری افرادی از مجموعه جمعیت امام علی نیز گفت: اینکه در این موضوع افرادی بازداشت شده اند، تایید می شود و سه نفر بازداشتی داریم، اما اینها ربطی به سازمان و تشکل مردم نهاد شأن ندارد. این افراد در مظان اتهامی قرار گرفته اند که ربط به خود شخص شأن دارد.

اسماعیلی گفت: بارها گفته ایم که در اکثر قریب به اتفاق موارد شخص و فرد تحت تعقیب ما است و شغل این فرد برای ما فرقی ندارد. برای مثال دانشجویی بازداشت می شود که می گوییم شغل این فرد برای ما ربطی ندارد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : خبرانلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما