plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۱۰۴۷۳
در جلسه بررسی مشکلات روستای سله بن

استاندار تهران: سد نمرود تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می‌رسد

جانمایی روستای سله بن ظرف یک ماه تعیین تکلیف شود
انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به بهره برداری از سد نمرود تا پایان دولت از تعیین تکلیف جانمایی روستای سله بن ظرف یک ماه آینده خبر داد.
استاندار تهران: سد نمرود تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می‌رسد
به گزارش ایصال نیوز، استاندار تهران در جلسه بررسی مشکلات روستای سله بن با اشاره به وضعیت سد نمرود اظهار داشت: طبق گزارش اعلام شده بدنه سد نمرود بیش از ۹۵ درصد و در مجموع این سد ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این سد نیاز است.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر تکمیل پروژه های با پیشرفت بالای ۸۰ درصد تا پایان دولت تدبیر و امید ادامه داد: احداث سد نمرود بیش از ۱۵ سال در دست اجرا می باشد و تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد.

استاندار تهران در مورد جابجایی روستای سله بن تصریح کرد: مشکلاتی که اهالی روستا برای جانمایی دارند باید ظرف مدت یک ماه با فعالیت کمیته ای از دستگاه های ذیربط و با محوریت مرکز مکانیک خاک وزارت راه و شهرسازی، استانداری و مسکن تعیین تکلیف شود.

محسنی بندپی سپس با اشاره به اینکه ظرفیت سد نمرود سالانه ۳۰ میلیون مترمعکب است عنوان کرد: تقسیم و توزیع حق آبه سد نمرود نیازمند بازنگری است و این امر با هماهنگی وزارت نیرو پیگیری می شود.

محسنی بندپی با اشاره به لزوم رفع مشکلات روستاها خاطرنشان کرد: احداث راه های دسترسی به روستاها در منطقه احداث سد نمرود باید در اولویت قرار بگیرد.

وی همچنین گفت: در زمینه اشتغال روستاییان مقرر شد انتقال آب به ۹۵۰ هکتار اراضی کشاورزی و ۷ هکتار دامداری با هماهنگی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی انجام شود.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : استانداری تهران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما