plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۱۰۴۶۷
آخرین نتایج لیگ برتر انگلیس

لیورپول قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

تماشای جشن قهرمانی از مقابل تلویزیون
شکست منچسترسیتی مقابل چلسی باعث شد تا لیورپولی ها قهرمانی شان در رقابت های این فصل لیگ برتر را مقابل تلویزیون جشن بگیرند.
لیورپول قهرمان لیگ برتر انگلیس شد
به گزارش ایصال نیوز، چلسی پنجشنبه شب موفق شد در استمفوردبریج با نتیجه 2-1 منچسترسیتی را شکست بدهد و به این ترتیب، قهرمانی لیورپول در رقابت های این فصل لیگ برتر قطعی شد. شاگردان پپ گواردیولا که در دو فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده بودند، نتوانستند این فصل از عنوان قهرمانی شان دفاع کنند و با شکست در دیدار دیشب، به طور رسمی جام را تقدیم قرمزهای مرسی ساید کردند.

لیورپول که فصل قبل تنها با یک امتیاز اختلاف، کورس قهرمانی را به منچسترسیتی واگذار کرده بود، این فصل با اقتدار و در فاصله 7 هفته به پایان رقابت ها، قهرمانی اش را قطعی کرد.

به این ترتیب، انتظار طرفداران این تیم برای قهرمانی در سطح اول فوتبال انگلیس بعد از 30 سال به پایان رسید.

دیشب، منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا توپ و میدان را در اختیار داشت و در مقابل، بازیکنان چلسی با تمام نفرات در حال دفاع بودند. در دقیقه 6، روی همکاری کایل واکر و کوین دی بروین، این برناردو سیلوا بود که می توانست دروازه میزبان را باز کند اما ضربه نه چندان محکم این ستاره پرتغالی، دقیقا به جایی رفت که کپا آریسابالاگا حضور داشت.

پس از آن بازی متعادل تر شد اما باز هم این سیتی بود که موقعیت های بیشتری روی دروازه حریف ایجاد می کرد. در دقیقه 12، ارسال خطرناک دی بروین و ضربه سر برناردو سیلوا، می توانست یک موقعیت خوب برای آیمریک لاپورت ایجاد کند اما پیش از اینکه مدافع پیش تاخته سیتی از این فرصت استفاده کند، کپا توپ را جمع کرد. یک دقیقه بعد، چلسی اولین موقعیتش در این دیدار را روی حرکت پولیشیچ ایجاد کرد اما ارسال او که با ضربه میسون مونت همراه شد را گوندوگان با حضور به موقع به بیرون زد.

در دقیقه 15، دفع توپ اشتباه کپا، یک موقعیت بسیار خوب نصیب برناردو سیلوا کرد اما حضور به موقع رودیگر، دروازه چلسی را بسته نگه داشت.

حملات سیتی ادامه داشت و در دقیقه 18، روی یک ارسال، فرناندینیو صاحب بهترین موقعیت بازی شد اما واکنش عالی کپا، باز هم دروازه میزبان را نجات داد. بازی به همین ترتیب ادامه داشت و حملات سیتی، با ضدحملات چلسی پاسخ داده می شد تا اینکه در دقیقه 36، روی اشتباه مندی در میانه زمین، چلسی به گل اول بازی رسید. مدافع چپ سیتی که در زمین حریف صاحب توپ شده بود، در پاس دادن آن به گوندوگان دچار اشتباه شد و پولیشیچ به تنها یک ضدحمله خطرناک را ترتیب داد و در نهایت با ضربه ای دقیق، ادرسون را مغلوب کرد.

در صورتی که منچسترسیتی می توانست در این دیدار در استمفورد بریج به پیروزی برسد، کار شاگردان کلوپ به دیدار بعدی کشیده می شد. اما شکست 2-1 مردان پپ، باعث شد تا قرمزها همین امشب جشن بگیرند. ستاره های لیورپول که بازی دیشب را دسته جمعی تماشا می کردند، بعد از گل دوم چلسی که توسط ویلیان از روی نقطه پنالتی زده شد، جشن قهرمانی شان را شروع کردند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما