plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۱۰۲۱۷

ترامپ: به دوره جنگ‌های بی‌پایان خاتمه می‌دهیم

رییس‌جمهوری آمریکا در جمع فارغ‌التحصیلان آکادمی نظامی وست پوینت، با طرح این ادعا که در حال خاتمه بخشیدن به دوره جنگ‌های بی‌پایان است، اظهار کرد: از این به بعد، فقط می‌جنگیم که پیروز شویم! وی مدعی شد کرونا از چین به سواحل آمریکا رسیده است.
ترامپ: به دوره جنگ‌های بی‌پایان خاتمه می‌دهیم
به گزارش ایصال نیوز، به نقل از گاردین، دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا باری دیگر ادعای ثابت‌نشده خود را درخصوص منشأ ویروس کرونا تکرار کرد.

او از ارتش این کشور به خاطر کمک به مبارزه با کووید-۱۹ قدردانی کرد؛ ویروسی که طبق ادعای او، «از سرزمینی خارجی به نام چین می‌آید».

او این اظهارات را در جریان سخنرانی خود در مراسم فارغ‌التحصیلی در آکادمی نظامی ایالات متحده موسوم به «وست پوینت» مطرح کرد.

ترامپ گفت: این مهم‌ترین آکادمی نظامی، بهترین بهترین‌ها، قوی‌ترین قوی‌ترین‌ها و شجاع‌ترین شجاع‌ترین‌ها را تربیت می‌کند. وست پوینت نماد جهانی شجاعت، وفاداری، فداکاری، نظم و ورزیدگی آمریکایی است.

ترامپ افزود، شما ۱۱۰۷ نفری که امروز به جدیدترین افسران استثنایی‌ترین ارتش تاریخ برای شرکت در جبهه نبرد تبدیل می‌شوید، من اینجا هستم تا درود آمریکا را ابلاغ کنم. از شما به خاطر پاسخ به ندای ملت خود سپاسگزارم.

رییس‌جمهوری آمریکا اظهار کرد: ارتش وجود دارد تا جمهوری و مبانی مستحکم سنگ‌بنای آن را حفظ کند: خانواده، خدا، کشور، آزادی و عدالت. در زمان آشفتگی‌ها، آنچه بیشتر اهمیت دارد، چیزی است که دوام می‌آورد.

او با بیان این که جنگ‌های طولانی کشورش باید پایان یابد، تصریح کرد: ما در حال خاتمه بخشیدن به دوره جنگ‌های بی‌پایان هستیم. از این به بعد، هر زمان که بجنگیم، فقط می‌جنگیم که پیروز شویم.

ترامپ تصریح کرد، کشورش پلیس جهان نیست اما اگر آمریکایی‌ها مورد تهدید قرار گیرند، ایالات متحده بدون تردید وارد عمل خواهد شد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما